Sări la conţinut

Ca ciupercile după ploaie

decembrie 21, 2010

Trebuie sa recunoastem ca principalele „chestii” care au aparut ca ciupercile dupa ploaie, in Romania, au fost bancile. Ba chiar dupa ploaia reconstructiei din ’92, aveai mai multe banci (a nu se citi sucursale) decat degetele tale si ale vecinului la un loc. Semn ca niste oameni destepti au cunoscut si s-au apucat de exploatat prostul obicei al romanilor de a strange banii la saltea.
Norocul nostru (daca se poate spune asa), sau a unora dintre noi, a fost ca multe dintre ele au fost lasate de izbeliste in momentele in care aceeasi oameni destepti au mai observat, ca dupa aceeasi recontructie, banii puteau fi scosi mult mai usor peste hotare.

Apoi, cu iertare sa-mi fie dar urmatoarele cladiri ce s-au ridicat mai repede decat o ciuperca au fost bisericile. Astfel incat fiecare absolvent de teologie se visa a fi cate un Stefanel in Miniatura, dorind a-si construi propria biserica.

Dar vremurile au trecut. Si pe ce altceva mai poate paria romanul in vremurile in care economia il inseala, iar religia nu mai e cool?
Pai eu spun ca pe noroc, observand constructia a patru case de pariuri in mai putin de trei luni- in cartierul meu.

Ciudat e ca am auzit ca se scot bani buni si din astea. Bine… acum depinde si de care parte a tejghelei te afli.

2 comentarii leave one →
  1. decembrie 22, 2010 11:53 pm

    asa este …. pui pariu ca moda lor va trece ?

  2. suntjos permalink
    decembrie 24, 2010 12:44 pm

    Nu indraznesc! :))
    Urat e ca nu o pot prezice pe urmatoarea; poate asa as fi reusit si eu sa pun pe picioare o afacere sanatoasa.

Lasă un comentariu