Skip to content

Două chestii

Decembrie 14, 2010
tags: , ,

Sunt un uituc…

De uituc stiam ca sunt inca de ceva vreme buna, si demonstram chiar prin posturile asta, asta, asta si alte 400 asemanatoare lor; ba chiar mai spuneam ca ar fi fost mai indicat sa schimb numele blogului din „Jurnal de Papagal” in „Jurnal de uituc”.
Totusi, in ciuda faptului ca neglijam notiuni complicate, idei care trebuiau retinute cu prioritate, si alte chestii mai mult imateriale, niciodata nu mi se intamplase sa uit lucruri. Dar niciodata!
Chiar acum doua saptamani ma laudam unui prieten, cum ca eu n-as fi pierdut un ban la viata mea. Ca nu mi-as fi pierdut nici macar buletinul in timpii in care el si-l facea pe al treilea nou. Si nu din cauza termenului de valabilitate!

Iar, pe langa astea, o amarata de pereche de manusi n-as fi pierdut. Pana saptamana trecuta cand mi-am pierdut fesul.
A, si era al doilea dupa primul fes care il pierdusem chiar cu o zi inaintea celui de-al doilea, despre care va vorbeam anterior.
Ca treaba sa fie treaba, astazi, mi-am uitat in Auchan mapa cu ale mele cursuri de la facultate.
N-ar fi fost mare pierdere, doua pixuri, trei ipoteze pentru un proiect si patru coli de curs. Plus mapa de 6 lei.
Pierderea e in capul meu, caci, mai nou, am observat ca nimic nu ma enerveaza mai mult decat sa pierd lucruri materiale. Serios, mai bine as incasa o bataie crunta decat sa stiu ca mi-am uitat un obiect cine stie pe unde.

…şi ţara mea mă place aşa!

Un lucru interesant in exemplificarile bolii mele (ca mai nou o consider boala) il reprezinta atitudinea oamenilor din jur. Nu cred ca sunt putini cei care nu s-ar bucura de uitarea mea.

Tot astazi, m-am intors pentru a-mi recapata mapa ce o uitasem cu nici cinci minute in urma pe bancuta din interiorul hipermarketului. Cinci minute, nu mai mult!
Voce rea: Dar ce bă băiatule, te-ai fi crezut pe timpul lui Ţepeş Voievod sa mai fi sperat gasirea lucrurilor acolo unde le-ai fi lasat?

No comments yet

Lasă un răspuns

