Skip to content

Nezburătorul pleacă la mare

Iulie 26, 2011

Pentru că iubesc libertatea, şi petru că, uneori, urăsc zilele în care stau degeaba în colivie mâncând meiul statului, voi fi plecat la mare între intervalul 27 – nestabilit. Nestabilit pentru că nu ştiu când mă voi întoarce. Pot fi 7 zile, pot fi doar 3. De ce? Din lipsă de bani.

Am o pătură, am un telefon, un cort, şi multe cupoane de reducere la tren accelerat. Sper că din ele să folosesc doar telefonul. Chestia asta care poarte numele de jurnal va intră, oarecum, în concediu. De parcă până în momentul de faţă ar fi fost altceva.

Între timp mama mă poate citi pe Twitter, asta în caz că ajung și aici.  Fanii adevăraţi, care vor să-mi cunoască viaţă sexuală de la A la Z, mai pot folosi Facebook-ul.

No comments yet

Lasă un răspuns

