Skip to content

Cum mai facem rost de cititori?

Iulie 2, 2011

Pe o piaţă locală în care ziarele se bat în vânzări mici, Curierul Zilei găseşte poţiunea de creştere a numărului de cititori. Pentru a da impresia de prosperitate, s-a dat sfoară în Piteşti cum că publicaţia mai sus amintită ar lansa o televiziune sub denumirea: Curier TV. Zis şi făcut!

Dar, ca orice proiect media de amploare, şi televiziunea are nevoie de angajaţi. Cum facem în cazul asta?
Avem o soluţie, şi-au spus liderii cotidianului Piteştean. Afişăm publicitate pe prima pagină, anunţând că avem nevoie de resurse umane pentru viitorul nostru post de televiziune.
Aşteptăm timp de o luna CV-urile doritorilor pe adresă noastră de mail. Când s-au strâns destul de multe, oprim acceptarea, îi triem, apoi îi chemam la interviuri.

Că să-i anunţăm pe cei aleşi- la număr de 433 de persoane- scriem mare şi frumos, pe prima pagină, că în numărul de luni vom publica numele celor care au fost selectați pentru desfășurarea interivului.

Astfel nu mai pierdem bani şi timp pentru contactarea fiecărui individ în parte, iar, pe lângă asta, ne asigurăm că numărul de luni va fi cumpărat de toţi cei care au trimis CV-uri în vederea angajării în cardul televiziunii noastre.

Frumos, nu?

În locul lor, aş fi publicat lista aia cu persoane selectate, în două părţi. Partea 1- luni şi partea 2- marţi. Că să vând mai bine şi numărul de marţi.

No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: