Skip to content

Opoziția, bat-o vina!

Iunie 5, 2011

M-am trezit astăzi cu un micuţ link de urmărire într-unul dintre posturile mele. De n-ar fi intrat la spam, poate că mi-ar fi dat palpitaţii căci părea aş fi fost citat de Wikipedia tocmai în enciclopedia despre Traian Băsescu. Cum n-am băut în viaţă mea un păhărel de whisky cu actualul preşedinte, darămite să scriu un articol important despre el, nu ştiu cât de relevant aş fi fost în citarea respectivă.

Că să mă conving, am dat fuguţă pe Wikipedia şi am constatat că nu-s notat niciunde.
De abia în următoarele secunde mi s-a urcat mintea la cap şi am realizat că tărăşenia asta e necurată de-a binelea.
Tot articolul are o doză enormă de subiectivism, fiind notate doar punctele negative ale lu’ nenea Traienel. Nu scăpa, însă, de subiectivismul autorilor, care îi bănuiesc a fi aceeaşi că şi în cazul lui Traienel, articolele Ioanei şi Elenei Băsescu.

Photobucket Photobucket

Chiar dacă nu-l văd cu ochi buni pe chiorul chel de la Palatul Cotroceni, nu-mi imaginam ca persoanele ce i se opun să ajungă aşa departe. În sensul că, a plăti sau a convinge persoane să disemineze comentarii cu „mesaj”, trimiţând autori de jurnale on-line spre articolele unui site ca Wikipedia (care, din păcate, se bucură de o credibilitate destul de mare), prezentând adevăruri trunchiate- îmi pare de cea mai joasă speţă.

Cât despre Elena Băsescu, ştim cu toţii că numele ei nu se poate legă de mari succese, totuşi, nu cred că faptul ăsta ar trebui să troneze pe vârful unui aisberg precum Wikipedia.

Aștept cu nerăbdare ca oamenii deștepți să înceteze a ne mai luă de proşti, încercând în continuare să ne deschidă ochii în cazul lui T.B.
Un viitor lider, asemenea lui, nu şi-ar mai putea asigură un mandat pentru a două oară- zic pentru a doua oara, și zic bine-, nu datorită opoziţiei, atotștiutoare, ci din cauza propriilor sale fapte.

No comments yet

Lasă un răspuns

