Skip to content

Noi achiziții, noi probleme

Mai 27, 2011

Mi-am găsit rezolvarea problemelor create de spate. Se numeşte laptop.
L-am comandat de pe internet căci Piteştiul e plin de oferte ce nu pot fi luat în seamă. Astfel, săptămâna trecută m-am procopsit cu un Acer. Aş fi vrut eu un Dell, sau Toshiba, dar asta e, nu toţi avem bani- munciţi.
15 „, i3, şi un singur slot, din cele două, ocupat de 4 GB de ram. Cam asta ar fi contat pentru mine. Iniţial, mi-ar fi luat ochii şi placa video, dar doar iniţial, căci ulterior am realizat că minunata placă video dedicată intră în funcţiune doar atunci când doreşte chipul ei.

Iar lucrul ăsta mi se pare destul de rău, căci pare a i se rupe de Photoshop CS5 sau de Illustrator. Bine că funcţionează minunat cu programe mult mai importante precum GTA IV sau Mafia II.
O problemă a Acer-urilor ar fi că se încălzesc peste măsură. Dacă ar fi să ne luăm după spusele unui soft de monitorizare a temperaturii procesorului, acesta ne-ar dezvălui temperatura de 50 de grade în idle.
Un pic stresat, acesta ar ajunge undeva la 80 de grade. Lejer.

O altă problemă ar fi aceea că placa audio e de o calitate josnică, iar ceea ce-mi trebuia mai mult, microfonul – s-a dovedit aproape inutilizabil atunci când cuplez reportofonul meu vechi de câţiva ani buni.
În rest, nici difuzorul încorporat nu se diferenţiază cu mult unui difuzor de telefon mobil.
Cam asta ar trebui să vă aşteptaţi de la un Acer 5742G cu procesor i3, GeForce 540m, 4GB DDR3 şi 500 GB HDD.

Acum, ca dracul să fie şi mai drac, după ce am scăpat de problema coloanei lombare, pare a mă paşte alta – şi anume, ce a coloanei cervicale. Stând în pat, se indoaie undeva la 90 de grade.
Pe lângă asta, nici berea nu o mai pot bea cu aceeaşi nonşalanţa cu care o degustam odinioară. Dacă se varsă pe tastatură?

No comments yet

Lasă un răspuns

