Skip to content

Daţi-ne coşurile înapoi!

Martie 31, 2011

Nu prea ma intelegeam bine cu hipermarketul Real din Pitesti pentru ca pana la el trebuia sa strabat 10 kilometri de trafic necruţător. Nu că ar fi fost prea greu, dar parca- de la o vreme- numarul asta mare de kilometri incepuse a fi direct proporţional cu preţurile de la rafturi.

Ceea ce-mi placea la el, totusi, era ca puteai gasi, domn’le, porumbi modificati genetic. Iar eu dupa astia ma dau in vant.
A, si-mi mai placea ca aveai cosuri. Ba chiar cosuri cu rotile! Le debitasera mintea sa cumpere niste chestii din plastic ce ar fi seamanat cu un malacof, pe care puteai aseza cosul- sa nu-ti fie greu mainilor.

Asta, in vremurile bune caci acum nici „malacof”, nici coş. Probabil si-au dat seama ca oamenii incepusera sa-si bage altceva- si nu mondele- in ele de carucioare, apeland mai degraba la coşurile high tech despre care va vorbeam mai sus.

De astazi nu-mi mai e frică de trăznet!

Problema asta am constientizat-o rapid, azi, in momentul in care, ajuns in interiorul hipermarketului, am dorit sa-mi cumpar mai mult de cinci chestii.
Am cautat cinci minute un cos, peste tot, apoi am intrebat o casiera: ce-i cu ele? M-a trimis respectuos în biroul de informatii pentru a depune o plangere, astfel incat la o intoarcere ulterioara in Real- probabil- sa ma pot bucura de ele.

Duduie, pai pana la reclamatii imi mănâncă sfinţii mâinile!
Atunci puteţi folosi un carucior.
Da, sigur!

Eu- genul de individ care nu umblă cu marunţiş în buzunare, pentru că îi e frică de trăznet.
No comments yet

Lasă un răspuns

