Skip to content

Dilemă despre şoferiţe

Martie 24, 2011

In discutile in care pluteau ganduri misogine am fost intotdeauna pentru egalitatea femeii in toate stagiile societatii. Familia, probabil, m-a ajutat sa fac asta pentru ca mi-a aratat intotdeauna ca femeile nu sunt cu nimic mai prejos decat barbatii.

De fapt, acum am ajuns sa am si un fel de fetis pe care nu-mi va fi niciodata rusine sa-l amintesc. Mi-ar placea sa stau pe scaunul din dreapta al masinii mele si sa-i spun nevestei- care, evident s-ar afla pe cel din stanga, conducand autovehicolul- sa opreasca la primul bar pentru a-mi cumpara si eu o bere.
Sorbind linistit dintr-o bere in propriul autoturism, as admira-o cu cata gratie conduce ea, frumusica, in acelasi timp gandindu-ma la nenumaratele avantaje ale sofatului feminin.

Inteleg totul, si mi se pare chiar frumos.
Insa nu-mi pot imagina cum raspund soţii şoferiţelor din interviul de mai jos, atunci cand acestia ar fi chestionati, mai in gluma mai in serios, de prietenii „de pahar”:

Costel, prieten „de pahar” al soţului şoferiţei: Nicule, ce mai face, mă, nevastă-ta?
Nicu, soţul şoferiţei: face Spania, pe tir…

No comments yet

Lasă un răspuns

