Skip to content

In discuţie cu EFG

Martie 2, 2011

Sunam ca un imbecil la departamenetul de relatii cu clientii al EFG-ului in cautarea ultimelor mele doua extrase de cont ce se dadeau pierdute fix din momentul in care incepusem sa-mi achit ratele cu 200 de ron in plus, pentru a scapa intr-un final de credit.

Iar cum vorbeam cu avocatul diavolului, Lorena F. – operator al call center-ului EFG, m-a pus insusi diavolul, prin comisoanele nesimtite pe care le percepe, sa ridic tonul conversatiei. Pai atat mi-a fost!
Recunosc, aproape cu mana pe inima! Intr-un anumit punct am pus la indoiala calitatea locsorului din creierul ei ce se ocupa cu reponsabilitatea- in general, in momentul in care mi-a spus ca Posta Romana e singura reponsabila pentru neprimirea minunatelor extrase de cont EFG.

Trecand peste alte detalii conversationale sau peste tehnicile de aparare a companiei si de aruncare a pisicii moarte in gradina vecinului- specifice relatiilor publice de toate zilele, ma mira ca individa a putut pune punct discutiei noastre (daca se mai putea numi asa).
Iar, nu in orice fel; mi-a spus elegant ca dialogul nu mai poate continua sub forma respectiva. Bine, mi-a spus asa, ca si cum ar fi vrut sa ma injure. Dar nu m-a injurat! Nu!

Nu mi-a spus ca sunt unul dintre cei n dobitoci creditati de ei ce face acum galagie intr-un telefon pentru un nimic lipsit de importanta pentru EFG.
Nu! Nu mi-a spus ca, de fapt, eu nu m-am imprumutat, ci m-am abonat la ei. Sau ca o sa scap de credit la pastele cailor. Nu mi-a spus nici macar ca am fost prost. Nimic!

Si imi pare rau! Uneori imi mai place sa aud adevarul.

No comments yet

Lasă un răspuns

