Skip to content

Asta e!

Martie 1, 2011
tags:

Daca nu s-ar putea spune ca m-am mutat la casuta noua, atunci, cu siguranta, s-ar putea vorbi despre mutarea mea intr-un alt salon al nebunilor. Lucru ce nu ma bucura intocmai din doua cauze:
Cauza 1: Mi-am pierdut si ultimii doi viziatatori pe care, din cand in cand, obisnuiam a-i mitui pentru a da atentie blogului meu;
Cauza 2: Pe noul subdomeniu nu pot gazui reclamele tătucăi Google. Nu dadeam oricum doi bani pe banii ce mi-i putea oferi Google, dar imi place ideea de publicitate. In general!
Drept pentru care se poate observa ca in scurt timp unitatile Google Ads au fost inlocuite cu unele oferite de emag- ce au ca scop oferirea de remuneratii in momentul in care gazduitorul anunturilor va fi capabil sa-si vada propria ceafa.

Avatanjele mutarii sunt, totusi, nenumarate. Dar doar pentru mine. Spatiu e; acces la ftp de asemenea; insa, ceea ce lipseste cu desavarsire ar fi stabilitatea pe termen indelungat. Si nu a serverului, cat a mea si a proprietarului său in ceea ce priveste utilizarea, repectiv, plata lui.

Nu stiu sigur cat timp va trece pentru urmatoarea schimbare. Nu pot stabili un termen acum. Sper, totusi, sa scriu linistit pana atunci. Macar pentru mine, cum am facut-o si pana acum.

2 comentarii leave one →
  1. Martie 9, 2011 8:52 am

    Da’ greu te mai gaseste omu’ ! Daca nu introduc toata adresa pe google nu am nici o sansa sa ajung la blogul tau.

  2. suntjos permalink
    Martie 9, 2011 12:51 pm

    Asta e, nenicule! de acum lucrez sub acoperire :))

Lasă un răspuns

