Skip to content

Să vă adră becul!

Februarie 9, 2011
Desigur, nu mi-as dori niciodata ca un bec sa va arda la buzunar, sau la cine stie ce deget. Titlul e copiat dintr-un schimb de replici mai mult decat genial.

Cand eram posesorul ei, nu as fi gandit ca ar fi asa de greu sa schimb un proiector. Probabil si pentru ca nu era inzestrata cu unul.
Dar, sigur, becurile instalatiei electrice se schimbau mult mai usor. Mai mult ca sigur!
Le desfaceam dintr-un soclu simplu si le montam in acelasi socul simplu, la fel de simplu. Toata treaba dura maxim cinci minute.
Pot fi facute afirmatii, cum ca principiul era demodat din toate punctele de vedere, dar si asa, eu nu am avut probleme in ceea ce priveste montajului unui simplu bec. Exceptand firele, si asa mai departe.

Insa, noua masina pare a nu imputernici acelasi sistem de prindere a becurilor. Si sa-mi spun si de ce.

In urma cu trei zile, un vecin a constatat ca nu-mi mai merge proiectorul dreapta. Cu siguranta altii ar fi trebuit sa-mi constate defectele masinii. Si acum, nu aruncati vina pe mine; cati dintre oamenii care au ceva de facut- isi aprind farurile uitandu-se apoi daca fiecare in parte, lumineaza corespunzator?
Eu ma consider a fi unul „cu treaba de facut”.

Asa ca am purces la magazin si mi-am cumparat doua becurie pentru proiectoare. Sa le schimb pe amandoua, pentru a nu-mi arde unul mai puternic decat altul.
De desfacut, l-am desfacut usor; dar atunci cand a venit vorba de montat noul bec treaba n-a mai vrut a fi asa roz.

N-a fost vina mea, parol! Sunt roman, iar asta ar trebui sa-mi atribuie o pricepere in toate. Nu?
Daci, e numai vina coreenilor care de-a dreptul si pe buna dreptate au facut un sistem de prindrere a becurilor idiot ce seamana mai mult cu sistemul de prindere a unor pantaloni cu un ac de siguranta.
Nu filet! nu ambutisare; Nu! Nimic! Ac de siguranta!

2 ore mi-au fost necesare pentru a asambla un simplu bec intr-un soclu. Cică, soclu!
Bineinteles, pentru al doilea nu am mai avut timp, asa ca am lasat-o pentru alta data.

Pana atunci, voua, sa va adra becul!
Nu ca mine!

No comments yet

Lasă un răspuns

