Skip to content

Mai am un level şi-l termin!

Februarie 7, 2011

Nu ca as fi avut sesiune si m-as fi stresat intens in toata perioada asta in scopul asimilarii unor informatii necesare mie in viata ce va sa vie. Nu!
Cica, niciun student n-ar trebui sa-si faca griji in ceea ce priveste facultatea. Cu unul, sau mai mult examene, toti suntem datori. Iar, pana la urma, stundeti morti de beti am vazut mai multi decat morti de oboseala.

Deci nu cauza invataturii m-a oprit sa scriu in tine, blogule, ci arhicunoscutul Angry Birds.
Pentru mai putin cititorii de bloguri, jocul arata cam asa. Ii un fel de puzzle game, ori, „disperare game” (cu accent pe „a”) – dupa cum spunea odinioara un prieten „multiculturalizat” pe nume Bastion.

M-am lipit de Angry Birds timp de aproape trei saptamani, imediat ce l-am descarcat. L-am descarcat, da, gratis! Recunosc! Google mi-a fost complice.
Cum?

Aproape orice faptura umana, chiar si „multiculturalizatul” meu prieten Bastion, atunci cand vrea sa joace un joc, fie ca vrea sa o faca gratiut sau cu bani, tasteaza in tătuca Google, numele jocului urmat de cuvantul download.
E logic, uneori, ca inaintea instalarii unui joc pc sa vina descarcarea lui.

Iar, tatuca Google ce face? In loc sa ne trimita spre pagina oficiala de unde am (hai, nu chiar toti) putea cumpara in liniste jocul, el, in nemarginita lui nerusinarea cu filtrarea moderată, ne indruma inspre obscuritati de pe care putem procura gatuit jocul in terminatia cautarii careia am adaugat termenul download.

Asa nerusinare n-am văzut de cand ma stiu!

No comments yet

Lasă un răspuns

