Skip to content

A se completa!

Ianuarie 9, 2011
tags:

Decat sa pierdeti timpul orbecain prin cine stie ce obscuritati ale lumii virtuale, mai bine completati un chestionar scurt, util, pe alocuri distractiv, ce va ajuta cativa oameni sa inteleaga mai bine ideea de publicitate. In genere.

Rog sa fiu iertat pentru strategia abuziva prin care-mi revendic si arat libertatea de exprimare, respectiv, bunul simt, dar niciodata nu m-am prea priceput la cereri de ajutor.

Drept urmare, cel ce va indrazni a trece cu vederea pretenda mea este rugat sa se intruchipeze de buna voie- luni, in Piata Dreptatii, pentru a fi tras pe roata si ulterior ars pe rug.

mulţumesc şi mai aduc la cunoştinţă că greşeala din începutul chestionarului nu e a mea, nici a noastră, ci a urmaşilor, urmaşilor programatorilor straini care, in loc sa invete limba romana- pierd timpul pe siteuri de socializare.

Deci. Chestionar!

2 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 10, 2011 10:50 am

    Castigi ceva din treaba asta?

  2. suntjos permalink
    Ianuarie 10, 2011 1:36 pm

    Nuu; in niciun caz.😦
    Doar imi rezolv o mica tema din facultate.

Lasă un răspuns

