Skip to content

Certuri conjugale

Noiembrie 15, 2010

Ea: Stii, iubitule, cred ca ar trebui sa schimbam culoarea holului. Si m-am gandit la verde, ce zici?
El: I-ar ti-a bagat ma-ta in cap toate prostiile?
Ea: Adica tu crezi ca eu nu as fi in stare sa gandesc ca holul nostru ar trebui redecorat? Asa de proasta ma crezi? adica eu sunt o marioneta, sau ce?
Hai, sa vad ce mananci diseara, ca marioneta nu mai are chef de mancarea ta! Hîă!!
El: Nu, nu! scumpa mea, nu o lua asa. Chestia asta cu bagatul ideilor in cap are alta semnificatie pentru mine, asociata, oarecum, cu cea prin care percep dezmintirea zvonurilor.
Ea: Ce?
El: Dezmintirea zvonurilor false, spre exemplu, se face fara a relua ideea, falsa, evident, de la care au plecat. Daca eu ti-as sugera acum ca tu sa NU te gandesti la o camilă roz, la ce te-ai gandi?
Ea: La o camila roz!?!
El: Vezi! asa e si cu maica-ta. Ti-a indus niste idei- hmm, nu stiu daca pot spune chiar asa- cu bunavointa, ori nu, pe care tu erai predispusa sa le asimilez in mod aprioric. Dar asta nu ar trebui sa te sperie catusi de putin; cu totii suntem programati in a invia la un simplu pocnet de degete anumtie notiuni de perceptie si reflectie in ceea ce priveste mediul inconjurator, statutul si rolul social, apartenenta la un anumit grup de persoane, respect de sine, si asa mai departe, notiuni ascunse adanc in strafundul mintii noastre. Conteaza insa cat de drastic decizional suntem in propria structura psihologica.
Astfel unele conceptii pot ajunge a avea carente in modul nostru existential, comprehensiunea pierzandu-si rolul subiectiv extorcata practic de caracterele diletante- ca altfel nu pot sa le spun- ale cleptomanilor precum mă-ta!
Ea: A!?!
El: Da! Acum du-te si fa-mi si mie o ciorba de os cum numai tu stii, ca asa mă luă cu o zdrăngăneala p-aici pe la stomac, de zici ca nu-i adevarat.

No comments yet

Lasă un răspuns

