Skip to content

Mintea mea e perversa?

Octombrie 25, 2010

Saptamana trecuta m-am transportat cu taxiul. Nimic interesant in toata flecareala asta; am ajuns intreg acasa, cu pantalonii uscati, deci nu-i de citit.

De obicei in taxi se asculta melodiile pe care le doreste soferul. Apoi nu te poti urca in masina omului cerandu-i un Beatles, nu e frumos! asa ca induri orice ti-ar pune.
Eu mi-am instruit sistemul „imunitar” sa respinga toate undele sonore venite din boxele unui taxi, mai ales atunci cand sunt in el. Iar pe langa asta nu fac prea multe nazuri la muzica.
Insa ce am putut auzi mi-a starnit un oarecare dubiu astfel incat am reusit sa pastrez unele versuri in memorie pentru ca acasa sa ascult acea parte a melodiei ce-mi dadea dubii si, pe care, de altfel, unii ar pute-o considera vulgara. Dar nu este!

Deci, de aici in jos se citeste cu propria comprehensiune.

In momentul de fata am ajuns sa cred ca am o problema grava percepand altfel versurile unor melodii nevinovate. Bine, contextul e cam acelasi, ca doar e vorba de iubire.

Adica fata asta e distribuita cu melodia ei si in casele oamenilor prin televiziune, ce poate fi rau in asta?

One Comment leave one →
  1. Octombrie 28, 2010 12:11 pm

    Hai ca nu e vulgara, ce-ti veni? E doar banala, lipsita de simt artistic.

Lasă un răspuns

