Skip to content

Când gripa uneşte oameni

Octombrie 4, 2010

Paranoic o sa devin privind introspectiv la gandul ca pot contacta microbi ideali dezvoltarii unei boli infectioase de natura virotica doar printr-un simplu salut. Asta in cazul in care nu am fost deja ros de gradurile paranoice.
Pai sa vezi cum sta treaba: de fiecare data cand intru intr-o incapere in care sunt persoane ce expectoreaza ori stranuta de mai multe ori (decat o data- normal, nu?) parca m-apuca un fior, o gadilare pe trahee ce urca pana-n fosele nazale provocandu-mi si mie o tuse, ori un stranut, ulterior. Dupa caz! Dupa gust!
Fenomenul asta e sinonim cu cascatul, iar dupa cum stim deja cascatul e contagios.

De obicei tusesc si stranut fara a fi afectat de gripa, dar nu prea pot deosebi stranutul predecesor gripei de simplul stranut amintit mai sus, unul a carei cauza nu este una tocmai virala. Sau ma rog, e! dar nu prea.

Asa ca am ajuns sa intreb persoana ce stranuta daca e racita. Si asta doar pentru a-mi lua ulterior masurile de precautie. La prieteni merge, ma cunosc ca-s cum-s, dar la straini e alta treaba.
Vreau sa bat recordul detinut tot de mine- un an, o luna si aproape inca o saptamana de cand n-am mai racit. Se intampla undeva acum trei ani, dar nu-i greu de tinut la sanatatea mea pana pe 22/12/2010.

Ieri am oprit o domnisoara ce reusise sa expectoreze de mai multe ori in plin Auchan, si am intrebat-o dupa un salut gingas : „Esti racita?” Bine, ca am facut asta doar dupa ce am ocolit trei rafturi si implicit valul ei virotic.
M-a intrebat serios dar zambitor daca sunt promoter Teraflu.
„Nu, dar as vrea sa ne gandim impreuna la o metoda de prevenire a situatiilor neplacute dupa contactul nostru involuntar.”
E, as fi putut eu sa o spun si mai bine d-atat, si ar fi trebuit, pentru ca fetei i-a cam picat greu la stomac spusa mea aratandu-mi prin chip ca as fi o specie diferita de badarn.

Huh! Badaran auzi!

One Comment leave one →

Trackbacks

  1. Două chestii | sunt jos

Lasă un răspuns

