Skip to content

Ce-am iubit pe lumea asta- haina, puşca şi nevasta

Septembrie 23, 2010

Ai avut vreodata obiecte de imbracaminte care te-au facut sa le iubesti mai mult decat niste simple bucati de material textil?

Primite cadou, cumparate din cine stie ce tara- ca amintire, ori achizitionate in graba de pe rafturile unui magazin, unele dintre haine au primit o atentie speciala din partea mea (precum erau odinioara pantofii de păştiţe).
Trei tricouri identice cu un pistol pe piept primite cadou, o palarie de pescar cumparata de la mare, un pulover mai special primit si el cadou din partea unei persoane care din pacate acum nu se mai afla printre noi, ori un tricou tatuat cu cateva sticle de beri- au fost lucrurile ce intotdeauna m-au facut sa le port cu placere.

Insa, un dat fiind ca tot ceea ce-mi place sa se duca intr-un timp relativ scurt pe apa sambetei, multe dintre lucrurile enumerate mai sus nu au reusit „sa se” pastreze.
Din cele trei tricouri cu „pistol” doar unul a mai putut fi purtat, celelalte doua suferind modificari drastice de colorit. Asa e cand sunt albe, risca a imprumuta culori in procesul de spalare.
In procesul de spalare nu au suferit doar cele doua tricouri pistolare, ci si cel cu bere. A intrat la apa bata-l-ar norocu, dupa prima clatire.
Inevitabil am reusit sa torn si doua picaturi de godeţ pe o pereche de blugi veche de doua saptamani, fiind mai mult decat necesar pentru a apela la foarfeca pentru curatare.

Iar ca treaba sa fie treaba, la inceputul verii am gasit intr-un magazin cei mai tari pantaloni scurti pe care i-am putut avea vreodata. Bine… asta nu a fost parerea multor cunoscuti care mi-au spus drastic faptul ca daca-i voi cumpara voi fi cel mai prost amic pe care ei l-au putut avea vreodata. Dar eu i-am cumparat; nu se poate caca niciun om in dragostea altui om.
Pai ce credeti ca s-a intamplat cu ei? La doua zile, fix, dupa ce i-am cumparat, m-am asezat in guma, in troleu. Am fost debusolat pana la cer, moment in care ai mei amici se bucurau. S-au bucurat si mai mult cand i-am pus pe un calorifer proaspat vopsit, in baia fratelui meu. Eu imi faceam dus, si tot observam ca pe gresie se scurge ceva albastru. Nu puteam pricepe ce poate fi. Cinci minute am gandit de unde vine albastrul, iar in al şaselea am observat ca-i de pe caloriferul cu pricina, pe care bineinteles erau asezati si pantalonii mei scurti albi, mult iubiti. Bine… ca i-am pus la spalat pe moment si dupaia cine crezi ca a plecat in chiloti cu masina 2 kilometri pana la mine acasa?
Cum era de asteptat, n-am mai avut ce mai face cu ei. Amicii s-au bucurat: „in sfarsit a putut scapa ăsta de pantalonii aia hidosi”.
Asa ca oamenii nu se pot caca in dragostea altor oameni, insa divinitatea o poate face!

Azi am vazut si cumparat o pereche de blugi tot din categoria „dragoste la prima vedere”.
Deja numar secundele „sanataţii” lor.

No comments yet

Lasă un răspuns

