Skip to content

Digi TV-ul cere sacrificii

Septembrie 21, 2010

„De cand mi-am pus Digi Tv parca e alta viata. Pot si eu urmari actualitatile linistit, e imaginea clara, nu ma bruiaza nimic, chiar si atunci cand tai la gater”. Se lauda in urma cu un an unul dintre posesorii de televiziune prin satelit de la RDS.

In urma cu o saptamana, omul nostru era de alta parere:

„Nu stiu ce dracu are de nu mai merge. Sta ecranul negru si scrie pe el acolo «semnal slab sau lipsa semnal». Eu il dau dracu! ca am dat telefon si la Bucuresti, acolo la ei; mi-au spus sa-l trag din priza si sa-l bag inapoi. L-am tras si l-am bagat inapoi. De cinşpe ori! Nimic. Au trimis trei echipe; s-au perindat pe aici; l-au facut sa mearga zece minute, apoi pa! Ultima care a venit, a facut doar Money Channel-ul sa se vada. Mi-a zis «gata mosule, merge!». Le-am mai dat si bani, am fost de buna credinta crezand ca mi-l rezolva. Nimic!
A trecut o saptamana de cand a venit ultima echipa, si tot nu merge TVR-ul. Eu sunt om batran, ce-mi trebuie mie Money, draci, laci!”

Ieri, acelasi om de la tara spunea:

„Vineri a venit un reprezentant, eu stiu ce o fi fost el, de la RDS. M-a intrebat aiurea «ce are nene de nu merge?», de parca as fi stiut eu ce are. S-a uitat la cutie (n.r. receptor); a scos cablul din ea, l-a bagat inapoi- tot nu mergea. A verificat traseul de cablu- nu era intrerupt. S-a uitat la antena, dar nici aia dereglata, dup-aia mi-a zis:
– Mosule! e belea. Trebuie sa tai dudul (Stii, ca eu am un dud, colo langa antena, se mai culca gainile in el.)
– Cum sa tai dudul? Se culca gainile in el…
– Uite asa bine! iei mata un topor, si tai crengile alea de atarna, ca din cauza alora nu mai vin undele la antena.
– Pai si cu gainile?
– Nu stiu bre, ce treaba am eu de gainile matale.
– Bine, ma, il tai!
Iau o toporisca, si cu scara incep sa le dau jos, una cate una. Ala statea in casa si-mi spunea de zor: Taie! Taie!- Da’ cat dracu sa mai tai?
– Taie mosule, pana-ti zic eu!
Si-am taiat, cam un sfert din dud, asa; de ma luase cu năduf. Ala-mi tot spunea: Taie! Taie! Nu mergea, si nu mergea. M-am apucat de taiat din nou, de taiasem cam jumate din cracile dudului.
– Taie mosule! Taie!
– Tai fir-ar mama lui a dracu de digi, de nu o sa ajung sa tai tot dudul. Dărâm si pătulul, dupaia ma duc si la vecinul, tai si plopul lui, poate e de la ala.
– Taie!!!

Am despicat la dud pana mi-a spus ala sa ma opresc. Au mai ramas doua craci din el. M-a chemat in casa si mi-a aratat ca merge TVR-ul, dupaia a plecat.

Ce e drept, acum merge! dar trebuie sa ma apuc dracu sa fac un coteţ la găinile ălea! „

2 comentarii leave one →
  1. MARIANA IORDACHE permalink
    Septembrie 29, 2010 8:50 am

    Mi-a placut foarte tare textul despre Digi si dud, parca citeam din ,,Sa radem cu Nea Marin”. E clar ca nu se potriveste tehnica inalta cu natura.Felicitari! Aveti texte foarte bune, care m-au inveselit.

  2. Kryss Kross permalink
    Septembrie 11, 2013 3:32 pm

    zici ca e in povestile lui „Creangă„

Lasă un răspuns

