Skip to content

Conversatii „inteligente” 17- Rime ep. II

Septembrie 17, 2010

colega mult iubita: buna! cmf?
.Eu.: daca te apuci acum cu mine, o sa-ai parte doar de rime
.Eu.: şi-o sa stai asa saraca, si-o sa te uiti ca v…
.Eu.: la un bou de prin Banie, ce-o sa-ti cante-o poezie
colega mult iubita: aaa bn atunci o sa vb maine cu tine
colega mult iubita:
colega mult iubita is typing…
colega mult iubita: deci maine vorbim k acum rime nu stim
.Eu.: nu stim, NU STIM??? Stiu eu bine! parol ca stiu si pentru tine
.Eu.: ce ar vrea, scumpa mea?
.Eu.: de indata a ma ruga?
.Eu.:🙂
colega mult iubita: temele la ****a, scumpa ta, asta ar vrea
colega mult iubita: )
.Eu.: care-ar fi materia?
colega mult iubita: si vreau a te ruga un comentariu daca s-ar putea, ca pe mine nu ma duce mintea
.Eu.: comentariu despre ce?
colega mult iubita draq stie
colega mult iubita: :))
colega mult iubita: am de refacut seminaru
colega mult iubita: si mi-a dat o gramada
colega mult iubita: am facut 5 stiri
colega mult iubita: dar mai am 2 comentarii
colega mult iubita: si 2 relatari
.Eu.: mai nu stiu…
.Eu.: fura si tu ceva
.Eu.: inainte-a te stresa
colega mult iubita: de unde ca as fura
colega mult iubita::-/
.Eu.: cata-i netu, cat de mare, tot atatea pagini are,
.Eu.: cate-s toate, cat de late, tot atata de furate!
.Eu.: :))
colega mult iubita: aoloo dar na belea si credeam k doar pe tine te mai duce mintea
colega mult iubita:
.Eu.: a mea minte duce-n zare, o viata plictisitoare
.Eu.: fura si tu ceva
.Eu.: cat mai poti a fura
.Eu.: te poti fura chiar pe tine,
.Eu.: cred ca asa e cel mai bine
colega mult iubita: hai mai mihaitza voinicel fa-mi tu un comentarel
colega mult iubita: unu mic si singurel
.Eu.: eu ti-as face scumpa mea, dar tu mie ce-mi vei da?
.Eu.:
colega mult iubita is typing…
colega mult iubita: ohoohoo daca-i asa, iti voi da eu ce-ti voi da

Eivdent plata intarzie, pentru ca nu-s bun la comentarii.

No comments yet

Lasă un răspuns

