Skip to content

Conversatii „inteligente” 16- Rime ep. I

Septembrie 17, 2010

.Eu.: nu stiu ce-i cu mine
.Eu.: de vorbesc numai prin rime
interlocutor: omule
interlocutor: urat din partea ta
.Eu.: de cum se lasa seara
.Eu.: pe mine m-apuca boala
.Eu.: dar cam prin bucatarie
.Eu.: ca acolo-i place ei sa vie
.Eu.: sta pitita intr-un colt
.Eu.: ma asteapta ca un glont
interlocutor: sa inteleg ca esti betivan mare
interlocutor: de ti-ai pus vie, tocmai in bucatarie
.Eu.: :))
interlocutor: ?
.Eu.: nici chiar asa conas
.Eu.: de-as avea asa bagaj
.Eu.: parol ca bere n-as mai cumpara
.Eu.: si toata ziua-n vie as sta
.Eu.: :))
.Eu.: mici c**te, te-am lasat
.Eu.: ca m-apuca un cascat
interlocutor: sa te ia foamea cand nu vei mai avea ce bea
interlocutor: na ca te-am blestemat
interlocutor: rau de tot
interlocutor:😐
.Eu.: daca-mi lasi asa blestem
.Eu.: o sa-ti las si eu un ghem
interlocutor: damn
interlocutor: ma sperii cu versurile astea
interlocutor: nu cu blestemul
.Eu.: astea-s versuri vehemente?
.Eu.: mie mi se par demente
interlocutor: hai du-te de te culca ca ai temperatura
.Eu.: bine ba
.Eu.: hai ca m-am molipsit
.Eu.: nici de film nu m-am lipit
.Eu.: stau, traiesc momente rare, astept sa ma loveasc-o boare
.Eu.: sa ma dea asa pe spate, sa mai zic: ce viata frate!

va urma
peste 5 minute

No comments yet

Lasă un răspuns

