Skip to content

De ce sunt idiot?

Septembrie 15, 2010

1. Pentru ca-mi dau seama ca in general atunci cand e vorba de scris ceva, scriu prost. Atat din punct de vedere al ideilor- care sunt in marea lor majoritate incoerente, cat si din cel al normelor ortografice si ortoepice- in cazurile in care vorbesc. Am bube si cu caligrafia, dar norocul meu ca nu trebuie sa scriu de mana pe blog. Pe blog scriu de deget!
Nu reusesc sa descopar greselile imediat dupa ce redactez un crampei de fraza. Le aflu in momentele in care imi citesc propriile debitari. Si astea sunt rare, coincizand cu momentele in care sunt pe buda.
Daca nici eu nu ma citesc, atunci cine? Daca nici eu nu ma „citesc” atunci cine sa ma „citească„?

2. Destinul mi-e potrivnic de multe ori, mai ales atunci cand laud ceva; cevaul laudat se demonstreaza a fi, ulterior, o mare porcarie. Evident, ceea ce critici pare ca se „corecteaza” indreptandu-se spre ceva bun. Deci mai bine sa critici decat sa lauzi in ziua de azi.
Vezi asta. Sensul de la Rosetti e un mare cacat. Deocamdata. Adica el n-ar avea „calitatea” asta daca nu s-ar fi demontat crucea luminoasa de aici.

3. Pentru ca pe langa faptul ca uitam notiuni de cand ma stiu, de ceva timp am inceput sa am probleme si in legarea frazelor complicate, de genul „capra calca piatra”. Ceva se intampla cu mine, caci nu mai pot vorbi nici repede.
Imbucurator pentru unii, infricosator pentru mine!

4. Si nu in ultimul rand pentru ca mi-am stricat antena de la masina incercand sa o repar. Efortul meu a avut un scop nobil cel putin.
Inainte facea un zgomot mic cand se ridica, iar cum nu suport zgomotele de niciun fel (mai ales in masina), am desfacut mufa de alimentare.
Am mers multi kilometri asa fara a avea dureri de cap, fara ca antena sa se mai ridice, fara zgomote, dar si cu multe posturi de radio.
Saptamana trecuta am fost plecat din localitate, si cum posturile de radio nu se prind bine de fel acolo pe unde am drangalit, am decis sa repar antena in ciuda asteptarilor invidioase.

Am demontat-o si.. am montat-o inapoi! ca n-am stiut ce sa-i fac altceva. De obicei cand execut procedura asta lucrurile incep sa functioneze la parametrii corespunzatori.
De data asta n-a mai mers treaba. Antena tot zornaie la deschidere, iar ca bonus, dupa ce am deconectat alimentarea nu am mai prins niciun post de radio.

Acesta este ultima compunere in care-mi aduc prejudicii imaginii personale. Sper.

Gata cu prostiile!

No comments yet

Lasă un răspuns

