Skip to content

Aşa de rău am ajuns

Septembrie 3, 2010

O problema a mea ar fi ca nu ma pot tine de cuvant. O alta problema ar fi ca uit. Deci daca uit, prima problema se prescrie sub influneta celei de-a doua, asa ca am circumstante atenunate in cazul in care nu indeplinesc o promisiune.
Stiu asta si deci ma chinui sa nu promit niciodata nimanui nimic. Insa din cand in cand o mai dau in bara; spun ca revin intr-o saptamana si nu fac asta.

Ca sunt uituc stiu aproape toti. Iar ca sa intaresc asta am sa descriu un tablou de viata.
Multora li se intampla sa uite ca au ochelarii la ochi, cautandu-i de zor prin cele mai intunecate locuri ale casei, masinii, ori clubului. Ma rog, fiecare unde isi foloseste ochelarii.
Eu sunt un pic mai diferit, nu pot spune ca n-am avut niciun episod in care as fi uitat de ochelari, dar parca am altele… mai grave sa zic asa.
Ieri seara ma spalam pe dinti cand am auzit telefonul sunand. Am scuipat colgate-ul dupa care am purces spre cautarea telefonului. L-am gasit, am vorbit- putin, nu mult. Am incheiat convorbirea, am pus telefon pe masa si am revenit la activitatea de spalare a dintilor.
Ajuns in baie am observat ca periuta de dinti era de negasit. Unde as fi putut-o pune in cazul in care in suport nu era? Probabil prin casa- zic, chiar daca nu am astfel de obiceiuri.

Si caut-o prin locurile in care am vorbit la telefon intitial. Cand vorbesc la telefon trebuie sa ma plimb, neaparat; e sistemul meu biela manivela, ori pavlov.
Ma uit pe televizor. Nimic! Pe langa calculator, pe langa noptiera, pe masuta de pe hol. Nimic?
Revin in baie holbandu-ma la sertar. Caut prin el; periuta de dinti nimic.

Stau doua secunde gandinu-ma la alte posibilitati. La un moment dat ridic pumnul stang involuntar si-mi dau seama ca el stransese, pe toata perioada cautarilor, periuta de dinti.

Acum am nevoie de compatimire, in si spre amuzamentul ălor mulţi

No comments yet

Lasă un răspuns

