Skip to content

Convingeri de papagal

August 28, 2010

Am o portita de net prin Internet Gateway, asa ca nimic nu-mi poate opri degetele din a apasa frenetic butoanele tastaturii. Da-l in ma-sa de spate!

Azi s-a deschis al doilea mall in Pitesti- „Trivale” denumit inca de raposatul, un fel de complex „Fortuna” cu scari rulante, pe care n-as da doi bani. Cert, nu prea stiu care e definitia mall-ului, dar parca „Trivale” e o replica proasta de genul: „pe dinafara e vopsit gardul, iar inauntru-i leopardul”. O terasa anemica, un etaj pentru electronice si electrocasnice ocupat in intregime de Domo, si un ultim etaj ce ar parea un restaurant „wannabe” (cum zice congolezul).

Heh, initial credeam proiectul a fi unul cu pret de realizare minim si profit maxim datorita amplasarii complexului comercial, dar astazi mi-am schimbat parerea.
Heh x2, si eu care-mi spuneam ca lifturile ar fi fost separate de magazine doar din intamplarea. Insa nu strica niciodata sa treci si pe la raftul de pantofi in drumul tau spre procurarea unui computer nou.

No comments yet

Lasă un răspuns

