Skip to content

Razboiul colelor

August 18, 2010

Photobucket

Intre Pepsi si Coca Cola a fost mereu o disputa incrancenata, vizibila in romania mai ales vara, cand ambele firme producatoare de batura racoritoare se bat in oferte.
De la tricouri, aparate de radio, mingii, oferite de Pepsi, pana la cutii de suc oferite de Coca Cola, toate puteau fi castigate odinioara, fara tragere la sorti, daca alegeai sa cumperi o sticla de 2 litri de „cola” fie ea oferita de Pepsi ori de Coca Cola.

De ceva vreme, colosii industriali producatori de bautura carbogazoasa cofeinizata nu par a mai fi dispusi sa ofere premiile de mai sus, cel putin fara vreo tragere la sorti. Insa micile promotii de vara nu au disparut in totalitate.
Un exemplu binecunosc pentru iubitorii de cola, il reprezinta sticlele de 2,5 litri, vandute de Pepsi la pret uneia de 2 litri. Miscarea a putut fi observata de cativa ani buni pe rafturile magazinelor in special vara, ori in apropierea unor sarbatori, moment in care, probabil, Pepsi a crescut oarecum in ochii cumparatorilor, si iarasi probabil in cifrele de vanzari.

Vara asta, Pepsi a folosit aceeasi mutare, distribuind pet-uri de 2,5 litri la pret de 2 litri, moment in care, concurenta, reprezentata in cea mai mare masura de Coca Cola, a trebuit sa faca ceva.
Cum sticla de 2,5 litri nu cred ca le-a trecut niciodata prin cap sa mai „realizeze”, (chiar daca odinioara mi se pare ca as fi vazut spre vanzare)- au acceptat un alt plan de bataie. Unul cu doua taisuri.
Ofera spre vanzare sticle de 2 litri cu capac valorors- unul din trei ascunzand premii precum o sticla bonus de 0,5 litri de Coca Cola.

Promotia imi pare destinata celor care se bucura necontrolat la auzul castigarii unui premiu, altfel o vad nefolositoare.

Primul tăiş:  Nu era oare mai usor si mai convenabil sa se realizeze direct, un recipient de 2,5 litri, fara a mai consuma stocurile de pet-uri de 0,5 l?

Al doilea tăiş:  Probabil ca era. Dar chiar si asa Coca Cola poate iesi in avantaj; nu multi stau sa alerge dupa rascumpararea din magazin a sticlelor bonus de 0,5 litri. Drept urmare premiul e facultativ, iar licoarea cofeinizata vine in cantitate mai mica, dar la acelasi pret ca cea oferita de Pepsi.

No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: