Skip to content

3 zile de tratament pentru (probabil) „lumbagooo”

August 4, 2010

Trei zile de tratament si tot nu m-am lepadat de dureri. De fapt, doctora mi-a spus ca voi inghiti pastile, calciu si foita de gingseng, pana imi va veni acru, adica vreo 6 saptamani.
Sunt rau! nu ma astept sa-mi treaca durerile nici dupa cele doua saptamani programate de stat in raze si magneti, dar din primele trei zile?

E o chestie ciudata. Cand sunt imobilizat intre dispersorii de radiatii, simt ceva greu de explicat. Si nu e de la minunata asistenta ce se apleaca peste mine pentru a-mi pune emitatorii, ci pentru ca e greu de explicat. Si atat!
La magneti e alta chestie. Aiai mi-i pune si pentru coloana cervicala, iar acolo e tămbălău, parca-mi vibreaza capul timp de 10 minute- numai de la cerc. Mi-a zis cineva ca dupa tot tratamentul asta cu magneti, o sa am o atractie, stii cum? Fatala!

Mai ramane de vazut la ce, ca pana acum aveam la caini si ţânţari.

No comments yet

Lasă un răspuns

