Skip to content

Porcarii

August 2, 2010

Astazi am plecat spre Centrul de Recuperare de pe Smârdan, cu dorinta de a scapa cat mai repede de durerile de coloana. Nu stiam cu siguranta pe unde e amplasat; stiam ca ar fi fost mutat din cladirea Centrului de Diagnostic, asa ca am aruncat un ochi pe net si am gasit stirica asta.

N-am aflat nimic despre locatie, insa am dat peste cuvantul lu’ nenea Cercel. Am zis ca e om de incredere, bun, ca nu minte cand zice ca noul centrul de recuperare „este chiar placut”, asa ca am purcesc cu inima plina, astepatand a vedea un cabinet, cu salile de recuperare aferente, modern.
Mi-am dat seama, dupa ce am trecut pragul cladirii, ca nu e deloc asa. Ce modern, ce placut- nenea Cercel? ăla e sfat popular, nu centru de recuperare!

Linoleum aruncat in scarba pe jos, gletul tras de-un meşter pârât (glet? aberez, de unde!?!), vopseaua peretilor, usile de lemn – proaspat vopsite (cica) si aparatele de tratament din timpul RDG-ului si RFG-ului, te imping cu cel putin 12 ani in urma din momentul intrarii in cladire.

Noroc cu asistentele, ca ele, deocamdata, par a fi ingaduitoare cu pacientii, altfel l-as fi considerat un spital de nebuni dupa aspect si dezbinare. Cum sta treaba cu dezbinarea? Pai cam asa: doctora mi-a cerut sa-i aduc o adeverinta de student pentru a-mi putea elibera o reteta. Nu i-o aduc, nu-mi scrie reteta, ok?
Pai nu e asa ok; facultatea si implicit secretariatul sunt inchise pana pe 25 august, deci in momentul de fata n-am de unde lua o adeverinta amarata. Deci nu pot lua nici reţeta.
Bineinteles ca ea nu are nicio vina. E numai vina mea ca nu mi-am facut rost de adeverinte, din timp. O sa imi iau un teanc la anul.
Stau si ma intreb, totusi, daca am trimitere de la doctorul de familie de ce oare ii trebuie adeverinta de student? Daca nu as fi fost „asigurat” la CAS, student, oare imi mai dadea doctorul de familie trimitere compensata?
NOT!

L.E.: Am reusit sa fac ieri si niste poze, fotografiind Centrul de Recuperare doar pe exterior.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Parol ca este unul „chiar placut”!

2 comentarii leave one →
  1. August 3, 2010 9:17 am

    Cred ca asa li se cere si lor de la Casa de Asigurari de Sanatate, altfel nu s-ar apuca sa-ti ceara ea de nebuna adeverinta. Dar poate ca ai fi putut discuta sa i-o duci inainte de terminarea procedurilor pe care urmeaza sa ti le prescrie. Zic si eu, nu stiu !

  2. August 3, 2010 11:22 am

    In mod sigur cred ca li se cere de la CAS, dupa cum spui si tu, altfel ce bunatate i-ar fi adus ei o bucata neinsemnata de hartie.
    Procedurile le termin in doua saptamani, asa ca nici atunci nu cred ca voi avea adeverinta; plus ca, cica, as fi avut nevoie de calciu (eliberat pe reteta) pe toata durata tratamentului. Nu reteta = nu calciu. Deci treaba e oarecum incurcata.😀
    Dar ma voi descurca eu in vreun fel. Trebuie!😀

Lasă un răspuns

