Skip to content

WTF?

August 1, 2010

Usa apartamentului meu se deschide usor, umpland golul dintre ea si toc cu o sumedenie de vorbe urate. Pasesc incet in holul casei incercand sa depistez sursa zgomotelor murdare. Imi dau seama ca iseau dintr-un dormitor, asa ca ma indrept cu pasi repezi spre incapere. Deschid usa si vad un scenariu apocaliptic.

O fata, ce o recunosc mai tarziu a fi prietena mea, tine un copil infasat in brate si se cearta de zor cu mama mea. Nu pot sa realizez spusele lor, dar imi aduc aminte in scurt timp ca micutul purtat in brate de catre ea, este chiar fiul meu.
Situatia imi pare putin ciudata si nu din imaginea de harababura, ci ca la varsta de 21 de ani, am un copil, cu o femeie care nu imi e inca nevasta.

Multa harmalaie, caci la toata scena participau desigur si alte neamuri impartite in tabere. Una ce ia apararea concubinei cu sisoi in brate, iar cealalta, bineinteles a mamei.
De parca cineva ar fi spus: „Sa cheme cineva un sot”, imi intru in rol hotarand sa detensionez situatia. Imi iau mama de-o toarta si o intreb ce nu suporta din toata intamplarea. Nu pot asculta ce imi spune, asa ca intrerup rapid „conversatia”.
Imi gasesc si concubina, dupa care o acostez intr-o camera mica, dar nici ea nu-mi poate spune ce a provocat cu adevarat disputa.
O privesc din crestet pana in calcaie, o examinez atent; lucru pe care-l fac si cu copilul.
In mod normal, toate gandurile m-ar fi dus la o renegare a copilului, dar astazi judecata mea e mai clara ca niciodata. Ceva imi spunea ca el, el e copilul meu, fiul meu.
Imi mai privesc inca o data prietena, si-mi zic: „Mă, e chiar frumoasa!” Vad in ea acea fata, nici matura, nici copila; nici naiva, nici obraznica; nici grasa, nici slaba; nici inalta, nici scunda; nici „exotica”, nici simpla. Vad in ea un contur ce nu l-am mai intalnit in viata reala, dar care-mi pare totusi conscut in vis. Imi dau seama ca, poate, ea e totusi ceea ce caut, si…

ma trezesc rapid, plin de sudori. Imi spun: „Fara copii, ok? fara! Totusi am 21 de ani, ce dracu!”

No comments yet

Lasă un răspuns

