Skip to content

Din strafunduri oltenesti

Iulie 28, 2010

Da, sunt plect la „cucuietii din vale” si n-am avut timp nici de peste. Nu stiu daca ma voi mai putea razbuna, deoarece e un frig pe aici de fac tantarii degeraturi.
Spre exemplu la mine acasa dormeam dezbracat, acoperit doar de-o ita firava, iar aici sunt nevoit sa imbrac tricou, pijama, iar peste piajama alte doua paturi. E cam groaznic, tinand cont ca nu e mereu asa. Uneori ziua „rasare” soarele, nu stiu de unde, iar cele 19 grade se transforma rapid in 25.

Pe langa toate astea, scriu acum si primul meu post de pe modem. Adica asta. Ce sa zic…, merge bine, nu ma astepatam la o viteza mai mare de un pas de melc, dar iata ca se poate. Accesez internetul cu ratia, limitat de cei 250 de mb descrisi in postul anterior, cu o viteza de-un pas- de rama.
Partea amuzanta e ca nu stiu ce trafic am facut in momentul de fata. Programul ce se ocupa cu asta imi arata doar niste cifre, pe care cred ca le stie din ghioc.
Spre exemplu, la sageata ce merge in sus scrie 614138, iar la cea ce merge in jos- 3008680.

Acum nu stiu ce sunt astia. Baiti, megabaiti, kilograme, ori juli. Eu sper sa fie prima masura.
Probabil voi afla si ma voi cruci dupa ce voi apela *123#.

L.E.: Se pare ca nu sunt nici baiti, nici mega, ori alte bazaconiile indrugate mai sus. Probabil sunt pachete, care nu stiu ce inseamna. Ma rog, pentru vizitarea a doua site-uri, trimis un mail, citit alte cateva mailuri si stat 20 de minute pe messenger, am fost „taxat” cu 5 mb.

2 comentarii leave one →
  1. Iulie 29, 2010 6:48 pm

    Va sa zica, te rebranduisi. Bravos, frumos iti sade ! Era gata, gata sa nu mai stiu cu cine am de-a face.
    Aia nu sunt nici baiti, nici pachete, sunt biti. Iar un bait (byt, de fapt) contine 8 astfel de biti. 1 Kilobit contine 1024 de biti, adica 126 de Byti. E complicat, mai bine ma opresc aici. Aaa, inca ceva : sagetile alea semnifica upload (cea indreptata in sus) si download (in jos, adica). Mai pe romaneste, cati biti trimiti tu pe net si cati primesti.
    Si, de fapt unde e strafundul asta oltenesc? Ai mare noroc ca te poti conecta de-acolo. La mine la tara, doar Cosmote are ceva semnal, si ala slab.

  2. Iulie 29, 2010 10:24 pm

    Mersi fain pentru compliment😀 >:D<
    Asa ma gândisem si eu; ca-i download si upload, dar nu stiu de ce tot creştea valoarea chiar daca eu nu accesam pagini, ori alte porcării. plus ca mi.e teamă de upload pentru ca nu prea aveam din ce il face.
    Satul pe numeşte Fâlfani; comuna e Stolnici. n-au apă curentă dar merg toate reţelele de telefonie mobilă. Numai diginet.ul nu merge, mama lui!

Lasă un răspuns

