Skip to content

Mergi cu internetul si fie ca el sa fie cu tine!

Iulie 26, 2010

Zilele astea voi pleca prin strafundurile oltenesti ale tarii. Am multe treburi de rezolvat, dar îs atat de neinteresante incat ar plictisi si un fan inrait IMN. Singura lauda a mea e ca, probabil, ma voi duce la peste. Si voi sta şăgalnic intr-un taburel cu o aţă bagată-n apă, sorbind dintr-o bere, la umbra unui nor. Desigur, doar pe vreme rea se prind ce-i mai aurii pesti!

Am zis asa: ma! noptea ce voi face? Ca am luat un obicei al dracu, de mă culc numai pe la 5. De! vicii urbane; dar acolo nu-i decat o bodega prin care in mod sigur nu as vrea sa trec, in ciuda faptului ca mi-ar surade un pic. Nu, nu vreau sa trec! Bun, deci, stiu ca aveam undeva prin debara un calculator ce oricum statea degeaba, asa ca o sa il iau p-ăla si o sa joc tetris conectat la internet. N-am laptop, stiu, sunt un amărât, dar n-am nici rate!

Revenind…
E o minuntie de calculator, cu un hdd de 4 gb si un procesor de 400 mhz. De fapt, e primul caculator ce l-a avut familia mea. Am tinut la el ca la ochii din cap, observandu-se asta si in ziua de azi, cand, dupa ce l-am scos din debara a inceput sa lucreze. Bine…, a facut el pe nebunul de vreo 3 ori pana a inghitit un amarat de sistem de operare, dar a rezistat eroic. A! si s-a mai plans de placa audio, cum ca l-ar durea, ca n-ar mai vrea sa-l incante cu melodii.

Deci fara prea mari asteptari din partea lui si fara sunet am decis sa-l conectez la internet. Prin modem, modem mobil – telefonul meu- de la vodafone. Mi-am ales extraoptiunea de internet mobil, cu 4 euro- 250 de mb trafic- si da-i o conexiune cu calculatorul caci ma cam saturasem de ecranul minuscul al telefonului.
Astazi am facut primele incercari- si au iesit bine; stiam de la un posespor de Samsung, ca ar fi mare belea atunci cand ţi-ar pica musca să-ţi folosesti telefonul drept modem, dar l-a mine n-a fost asa. Probabil ca am Sony Ericsson?!? (sic)

Viteza? hmm, mie mi s-a parut buna. Am testat un stick de net de la digi, de 7,2 mb/s, dar in cele mai proaste momente ale sale (cand functiona cu 318 kb/s) si chiar as indrazni sa spun ca al meu modem gprs e de-a dreptul sageata pe langa el.

Traficul? Aici e buba! 250 de mb nu cred ca-mi ajung 4 minute pentru browsing. Pentru doua site-uri „slabe” am fost taxat cu un mb. Dar asta e, e net pentru mobil, nu pentru PC. Probabil ca am sa butonez Opera sa nu-mi arate imaginile, pentru a mai scuti din trafic.
Ca tot veni vorba de trafic. Cum sa nu injuri cand vezi un site a carui „greutate” depaseste lejer 4 mb.
Exista „thumbnails” in ziua de azi, da-o in ma-sa de treaba. N-are nimeni mila de consumul meu?

3 comentarii leave one →
  1. Iulie 28, 2010 2:00 pm

    Aha, de-asta ti-ai simplificat blogul! Si noul titlu e tare, nu doar tema.

  2. Iulie 28, 2010 9:22 pm

    Cam asa ceva. Stiam ca am sa actualizez blogul o vreme de pe un modem. Merci fain😀 ma bucur pentru cele spuse😀

Trackbacks

  1. Cum e cu Frogu’ | Jurnal de Papagal

Lasă un răspuns

