Skip to content

La multi ani jurnalule

Iulie 21, 2010

Cum iti dai seama ca ai imbatranit?
Simplu: te uiti pe propriul blog. Si el imbatraneste o data cu tine. Uite, spre exemplu, al meu tocmai ce a facut 2 anisori astazi, dar mi se pare ca-l cunosc de mai mult timp. Doar mi se pare.
Trebuia sa-i prepar un tort cu octeti si sa-i schimb hainuta, dar cadourile s-au pierdut undeva pe traseul dintre mine si server.
Chiar si asa, stiu sigur ca nu-l va irita inatarzierea darurilor, ca doar e al meu. Si numai al meu!

Iar pe langa asta, mai aduce¹ si cu mine, uneori.

¹seamănă.

No comments yet

Lasă un răspuns

