Skip to content

Doctorii si ale lor deprinderi proaste

Iulie 19, 2010
tags: ,

Imi plac la nebunie gaselinitele bugetarilor adoptate dupa ultimele evenimente ce i-au pus oarecum in dificultate. Spre exemplu astazi mi-am vizitat doctorul de familie (zis si Baneocin) ce mi-a spus ca sunt fericitul posesor al unui consult gratuit.
De ce s-a intamplat asta? Pentru ca in urma cu cateva saptamani m-am programat pentru un consult. Daca nu as fi facut asta, astazi as fi platit o suma de 10 lei doar pentru ca treceam pragul cabinetului sau.

Se fac liste cu programari, ce „gazduiesc” 20 de pacienti- toti acestia primind indicatii medicale gratuite. Nici mai multi, nici mai putini. Cine nu mai are loc pe lista si doreste o consultatie, trebuie sa plateasca.
Ideea e ca toata treaba ar fi partial acceptata, cel putin in mintea mea, de catre mine, doar daca doctorul ar fi stat peste program, oferind asistenta pacientilor din timpul sau pretios. Insa nu se intampla deloc asa.
Programul ii este stabilit pana la ora 19, iar el inchide lista cu „subventii” tocmai la ora 18, avand astfel o ora pentru cei fara programari.

Asa ca de acum inainte va trebui sa imi ghicesc boala, sa o programez si sa bunghesc saptamanile in care, probabil, voi fi un simplu suferind, platitor pentru termopanele Casei Nationale de Asigurari de Santate.

No comments yet

Lasă un răspuns

