Skip to content

O pasiune nu moare niciodata

Iulie 11, 2010

Sunt foarte fericit! Astazi am aflat ca niciunde in Romania (aproape) nu se mai gasesc casete vhs-c. Nici pe f64, nici in talcioc si aproape, nici pe okazii. Exact ca filmele foto.
De ce imi trebuie mie casete vhs-c? Pentru asta.

Dar nu e de disperat. Nostalgicul din mine nu vrea sa treaca pe digitaluri, hdd-uri, ori alte porcarii din astea de ultima moda. Vrea sa asculte discuri magnetice, sa inregistreze convorbiri pe caseta- cu reportofonul- si sa capteze filmulete cu ajutorul camerei analogice.

Si daca tărăşenia a ajuns la rang de hobby- trebuie pastrata. Nu pot renunta la ea pentru ca nu gasesc casete vhs micute. Probabil e si-o vorba veche: romanul se descurca (partea din urma si implicit rima, imi scapa), asa ca am improvizat.
Am cumparat o caseta VHS (vhs-c nu se gasesc. Dar vhs- da! chiar daca sunt mai vechi cu 10 ani ca primele) pentru a-i transforma banda intr-una vhs-c. Adica pentru a-i lua banda si a o muta in mecanismele uneia vhs-c, deoarece ambele au aceeasi latime.

Deocamdata am reusit sa demontez caseta VHS (mare) si sa o asamblez inapoi. Maine sper sa realizez cele indrugate mai sus. De fapt trebuie, caci alte rezolvari „analogice” ale problemei nu mai am.

Se va reveni cu un post ulterior ce va consemna eşecul.

2 comentarii leave one →
  1. Iulie 14, 2010 12:52 pm

    Si totusi cred ca ar trebui sa treci pe „ceva mai bun si nou”.

Trackbacks

  1. Eu şi ale mele | sunt jos

Lasă un răspuns

