Skip to content

The most remixed song ever?

Iulie 9, 2010

In 2007 auzisem pentru prima data de Underdog Project. Cantau prin difuzoarele roadiourilor Summer Jam-ul, ce trebuie sa recunosc ca niciodata nu mi-a placut. De fapt, nu mi-a placut deloc, ba chiar uram melodia pana la butonul de oprire al aparatului. M-am bucurt enorm la sosirea iernii- gandindu-ma ca doar un anotimp ar putea face o asemenea melodie sa se piarda in negura uitarii. Insa un anotimp s-a dovedit a fi prea putin.

Chiar daca in vara anului 2008 nu am mai auzit de cei de la Underdog, nu am scapat in totalitate de ei. Versiunea de iarna a „summer jam”-ului a ajuns pe posturile TV de muzica, creandu-mi tot mai multi nervi in ciuda acompaniamentului relativ placut. Atunci am aflat ca am o problema cu versurile melodiei.

Conform wikipedia, „Summer Jam”-ul a aparut tocmai in anul 2000, avand doua remixuri in 2003, insa nu se vorbeste deloc despre asta. Remix-ul de 2009, mult prea indragit de un coleg si de telefonul dansului, ce mi-a torturat urechile pret de-o vara.

Am rasuflat usurat urmatoarea iarna. Scapasem iarasi de Underdog Project si ale lor Summer Jam-uri.
Dar ce sa vezi, ieri cand eram in transa spalarii unui geam de blacon, am auzit suav un acord de Underdog, si cu ce alta melodie in afara de cea cu care am batut tot articolul? Evident, Summer Jam-ul a revenit, imbracat in sunete noi, insa, pe dedesubt- aceleasi versuri.

Oare voi scapa vreodata de ea?

No comments yet

Lasă un răspuns

