Skip to content

Conversatii „inteligente” 14

Iulie 6, 2010

.Eu.: mi-a venit acumulatorul, c*aie!
.Eu.: :X
Interlocutor: oooo
Interlocutor: ia zi coane
Interlocutor: primele impresii
Interlocutor: alea alea
Interlocutor:🙂
.Eu.: merge!
.Eu.: :))))))))
Interlocutor: baa mare
Interlocutor: aa
Interlocutor: :))))
.Eu.: :))
Interlocutor: e bine
Interlocutor: :))
.Eu.: (laughing)

2 comentarii leave one →
  1. Iulie 7, 2010 2:49 am

    Indeed… discutie mai inteligenta ca asta n-a vazut pula mea obosita… amu serios, chiar e obosita. ;))

  2. suntjos permalink
    Iulie 7, 2010 1:13 pm

    Nu poti fi mereu genial. Pana si membrele obosesc :))

Lasă un răspuns

