Skip to content

Mi-e frica de muncă

Iulie 4, 2010

Din doua motive:

Sunt o persoana foarte grijulie, care s-ar gandi azi- doar la ce are de facut maine- consumand astfel tot timpul prezent. Si asta implica stres.
Decat sa stau cu gandul ca maine voi face o munca enorma pentru strangerea a 40 de piulite, mai bine nu-mi mai iau serviciu. Deci, voi scapa de stres. Fara stres, voi trai mai mult. Ce-s mai de pret, banii sau viata?

Pe langa grija exacerbata de care sufar se mai adauga si migala- ce ma impinge si mai mult in stari de stres. Decat sa fac prost un lucru, mai bine… il fac bine! Nu se pune in discutie blogul, ori ale actiuni publice ale mele. In astfel de cazuri esuez lamentabil.
Asadar, tot azi, voi sta sa ma gandesc cum mama darcului voi face eu, ca maine, sa stang 40 de piulite in mod coret si cat mai eficient cu putinta.

Trecand peste motivele puerile lansate mai sus, zeii nu se arata prea ingaduitori cu mine. Pai stiindu-ma ca mi-e frica deocamdata de munca, ar trebui sa ma slabeasca, neoferindu-mi ocazii de alegere a unui job.
Insa nu e asa!
Saptamana trecuta am primit trei oferte de angajare- si nu ca as fi eu vreun geniu ascuns, ci ca angajatorii aveau nevoie de oameni pentru prestarea unor servicii platite slab. Tipul ala de joburi pentru care nu ai nevoie de experienta, in care esti specializat la locul de munca in mai putin de 4 minute.

Un ajutor de instalator, un fel de om care scrie vreo cinci cuvinte, un semi-casier, toate locuri de munca ce ti-ar putea surade intr-un moment de vara, insa care pentru mine, pot fi doar provocatoare de stres.

Un prieten deja a ajuns sa ma considere ciufut. Imi exemplifica intr-o zi cum aproape toti angajatorii se despart de el printr-un: „te sunam noi!”, iar eu, eu imi permit sa fac mofturi in alegerea unei slujbe? Curata nesimtire pe capul meu! dar pe cuvant ca doar cele doua motive stau inintea drumului meu spre angajare.

Tot el mi-a mai spus ca o sa dau de dracu’ dupa trecerea unui timp, cand oamenii nu vor mai fi atat de darnici in oferte cu mine. Tind sa-i dau dreptate.

Intre timp, stau si ma gandesc, cele doua motive sa fie inglobate intr-unul singur, numit popular: lene?

No comments yet

Lasă un răspuns

