Skip to content

Muştele la Obama

Iunie 25, 2010

Voiam sa zic de ceva vreme, ceva, despre acel ceva dintre muscă si Obama.
Insa rima neintentionata m-a facut sa uit, fara sa-mi dau seama.
Oricum, si asa, despre asta si Geocer ar fi scris ceva.
Mult mai interesant decat ce as fi putut eu debita.

A, intre timp, mi-am adus aminte ce gandeam cândva:
Trag ghinioanele la mine, ca mustele la Obama!

2 comentarii leave one →
  1. Iunie 26, 2010 8:54 am

    Pai vezi cum faci : daca omori vreun ghinion dintr-asta sa nu mai spui nimanui, ca nu se stie ce asociatii se gasesc sa te critice si pe tine.

  2. suntjos permalink
    Iunie 28, 2010 1:22 am

    Atunci sa dam in judecata toti producatorii de insecticide!
    Oare nu exista un insecticid si pentru cainii vagabondzi?😀

Lasă un răspuns

