Skip to content

Cum să-ţi distrugi viaţa

Iunie 2, 2010

Durerile lombare nu-mi dau pace de vreun an incoace. Parca ma „tine” o „palma” calda de mijloc aproximativ 9 ore pe zi, strangandu-se uneori, dupa propriul plac, intr-un pumn, si izbindu-mi violent regiunea amintita mai sus.

Initial nu prea aveam treaba- ma durea spatele numai atunci cand stateam jos mult timp. Intr-o vreme devenisera ciufute, ca mine, si au inceput sa ma sâcâie fix in momentele in care stateam jos, pentru ca nu puteam sta altcumva. Adica, stiti voi, ma apucau fix atunci cand eram la facultate, cand imi conduceam masina, ori cand vizionam un film la cinema- si nu te poti ridica in picioare la cinema spunand ca ai tu dureri lombare. Pentru ca nu intereseaza pe nimeni.

In timpul asta l-am vizitat pe „Baneocin”, cunoscut in bransa si ca Fănel– renumitul meu doctor de familie. Si l-am vizitat de vreo doua ori.
Prima data mi-a prescris Nurofen, de parca as fi fost vreo pipiţă cu dureri menstruale. Mi-ar fi zis ca am o infectie urinara- fapt pe care l-a respins din prima doctorul din mine.
Evident n-am scapat de „palma” calda, si nici infectie urinara n-aveam; asa ca l-am mai vizitat inca o data.
M-a pus sa ma indoi ca un covrig, sa ma misc in toate partile, sa fac flicul in cabinet- ca sa constate, el, sursa durerii.

Si-a dat seama intr-un final ca as avea unele probleme pe la coloana vertebrala- de parca atunci cand as fi intrat in cabinet i-as fi spus ca ma dor dintii, si nu coloana.
Mi-a „reţetat” un Mid*calm si inca un flacon de pastile a caror denumire o uit acum.
De Mid*calm m-am bucurat o saptamana, pentru ca era doar un anestezic ce ma facea sa uit de durere.

Flaconul al doilea a fost buclucas! Scria pe prospectul lui, ca dupa trei zile de administrare a primei pastile, ma voi trezi cu o somnolenta de zile mari.
Plus ca daca voi renunta la ele, intr-un anumit mod- adica rapid- voi intra in sevraj!

M-a speriat asta cu sevrajul si am zis sa aman un pic tratamentul. Nu l-am amanat asa mult, vreo 5 luni- luni in care durerile mele de spate s-a agravat, netinand acum dragele de ele, seama, daca stau eu jos, sau in picioare. Daca stau orizontal, ori oblic. Daca ma plimb sau ma **c.

Astfel, am gasit acest momnt ca fiind unul prielnic pentru administrarea tratamentului mai sus amintit, dar si acum mi-e oarecum frica sa-l iau. Pentru ca incep sesiunea, si daca intru in sevraj pe acolo? Asta imi mai trebuie, sa fiu etichetat si drept consumator.

Lasă un răspuns

