Skip to content

Remat & Fetiţele manechin- (fără vreo legatura între ele)

Iunie 1, 2010

Astazi m-am despartit de „galbejită” despre care va povesteam in postul anterior. Mi-au ramas amintire din ea doar bricheta, insigna, un capac de delcou si un condesantor ce mi-a scos ficatii acum vreo patru ani.
Aia de la remat mi-au dat 51,16 lei pentru tot fierul vechi obtinut din masinuta mea. Aproximativ 625 de kg.
Chiar vorbeam cu cineva… probabil daca as fi vandut-o la tigani, ca fier vechi, as fi obtinut mai mult. Sau daca as fi vârât-o in curtea unui centru de colectare a fierului vechi, descompletata, taiata in mii de bucati, astfel incat sa nu mai para a Dacie si sa nu mai fie evaluata la doar 51,16 lei.
Pun pariu ca fierul vechi vandut la gram, este mult mai scump decat cel vandut la kilogram. (!)

***

Vedeam ieri cum cinci copile se filmau de mama focului cu un Handycam, deflinad pe marginea unui trotuar. Sa fi avut fiecare vreo 10 ani fiecare, nu mai mult! Cu mers de scena, cu fluturat de par, cu intoarcere- precum fetele alea pe care le vazusera ele la televizor (banuiesc).
Langa ele si un pustiulica 8 ani, ce le supraveghea de pe margine- cu telefonul la ureche.

Si cand imi aduc aminte ca pe vremea mea baietii faceau biluţe, iar fetele se jucau cu papuşile.

No comments yet

Lasă un răspuns

