Skip to content

Mi-e aşa de greu să scriu acel cuvânt de ramas bun

Mai 30, 2010

PhotobucketSpuneti-i sarut mana! Am onoarea de a va face cunostinta cu „ea”. Am numit-o generic asa, deoarece niciodata nu a purtat un pseudonim, chiar daca unii o mai numeau „galbejita”, „ramblerica” ori „punctuleţ”- din cauza zarurilor ce le purtase, odata, cu mandrie in parbriz.

As fi putut-o numi si „termostat” din pricina belelelor ce i le aducea deseori micuta jucarie metalica, facand-o pe „ea” sa sufle aer cald in habitaclu chiar si atunci cand nu trebuia- cu precadere, vara, in zilele cand temperatura exterioara depaseasa 30 de grade.
Dar nu am numit-o in niciun fel! „Ea” a fost Dacia 1310 ce de multe ori mi-a facut nervi, m-a umplut de ulei, ori m-a stors de energie punandu-ma sa o imping.
E bine spus ca a fost, si de reamintit ca mi-a oferit si cateva momente frumose chiar daca i-am preluat volanul destul de tarziu de la achizitionarea ei, mult mai obisnuit cu ea fiind al meu frate.

Saptamana aceasta o voi conduce pe ultimul drum, la Proremat.

Te-am iubit!
Ti-am iubit volanul mare si subtire; ti-am iubit scaunele mari; ti-am iubit bordul lunguiet, crapat! Te-am iubit si mai mult cand ti-am facut jantele negre; te-am iubit cand m-ai dus la *****; te-am iubit si atunci cand ti-am uitat numarul de inmatriculare. Te rog sa ma scuzi.

Te-am iubit si cand ma duceai la liceu; cand iti stergeam parbrizul pe exterior (din interior); cand asteptam zece minute sa te incalzesti! Te-am iubit si de asta nu lasam pe nimeni sa fumeze in tine!
Te-am iubit chiar si atunci cand ti-am spart semnalizarea dreapta, ori cand te-am lasat cu geamul deschis patru zile.
Te-am iubit si cand ti-au furat nenorocitii aia parbrizul! Te-am iubit si atunci cand faceai figuri cu capota, cand spargeai capacele de delcou, ori atunci cand descarcai bateriile la minut!
Ti-am iubit si rezervorul ala prost care ruginea si trimitea benzina murdara spre jigloarele tale gingaşe.
Ti-am iubit chiar si farul ala chior…

Lasă un răspuns

