Skip to content

Lejereanu

Mai 23, 2010

Saptamana trecuta as putea-o pune pe primul loc in topul celor mai aglomerate saptamani din viata mea.
A fost atat de aglomerata incat am ajuns la concluzia ca am nevoie de un telefon nou. Am nevoie de unul care sa poata afisa pe fundalul ecranului toate activitatile si sarcinile ce trebuie sa le indeplinesc intr-o anumita zi. Zilele si implicit activitatile sa se schimbe, nu sa ramana ca proastele intr-un textisor mic precum se intampla la dispozitivul actual.
Mai trebuie sa fie afisate transparent, pentru a nu-mi obstructiona vizualizarea fotografiei de pe fundalul ecranului- care bineinteles- trebuie sa fie mare. 3 inchi minim, pentru ca o sa am nevoie si de putin internet.
A, si mai am nevoie si de o tastatura qwerty. Pentru a scrie repede mici cacaturi.
Si sa nu depaseasca 250 de lei.

Daca ar putea face si clatatite ar fi perfect!

No comments yet

Lasă un răspuns

