Skip to content

De Rally Show – îmi pare rau!

Mai 9, 2010

Tocmai ce am aruncat un ochi pe la recunoasterile Rally Show-ului de astazi, concluzionand cateva lucruri.

Romanul din mine e putin suparat pe primul clasat al raliului. Adica Raliul Argesului si castiga un echipaj „aproape” maghiar?

Imi pare rau si pentru domnisorica piloată, ca nu se regaseste prin niciun clasament. Si nu stiu de ce, pentru ca era tare frumusica! Si chiar nu merita sa fie surclasata de un individ dubios, al carui copilot era Ponta. Chiar daca ei nu concurau in aceeasi grupa. Chiar!

Bun… Imi pare rau si pentru domnul Aur, caci involuntar, ar fi trebuit sa auda expresii reflexe de genul: „Sa moara Titi, ce marfa e masina asta!”
Sunt tot felul de oameni cu tot felul de reflexe, dar eu la auzul unei asemenea zicale, as fi insfacat individul cu probleme de guler si i-as fi bagat cutia craniana sub etrierul rotii stanga spate al automobilului, iar degetele i le-as fi compostat cu ajutorul capotei portbagajului. Dar, asa… mai usor!

Si nu in ultimul rand, imi pare rau si pentru zecile de pensionari care n-au stiut ca azi ruta catorva autobuze s-a schimbat. Caci chiar daca se vedea pe fetele lor ca erau ingrijorati in privinta intarzierii mijlocului de transport in comun, eu tot nu am ingaduit sa le aduc la cunostinta modificarile de traseu.
Norocul a constat, pentru ei, intr-un amic dubios de-al meu, inzestrat din mos stramos cu un spirit civic de neegalat, ce i-a directionat spre noile statii de autobuz.
Dar oricum, nu era vina mea!

Singurul lucru de care nu-mi pare rau a fost ca putinii posesori de masini vechi, oarecum exotice, au trebuit sa le tina azi in ploaie. Cel putin cei care le-au postat in piata V. Milea. Nu-mi pare rau pentru ca au putut fi observate de mine.

A, si poze de la Rally Show aveti aici.

No comments yet

Lasă un răspuns

