Skip to content

Google faţă cu oamenii

Mai 7, 2010

Postul asta ma amuza teribil si acum, chiar daca a trecut mai bine de un an de cand l-am scris.
Ma amuza pentru ca e un pamflet. Pentru ca e scris sa ma amuze pe mine si pe cei asemanatori mie.
Ce e drept, la scrierea lui am dat un titlu pompos, pe care-l puteti observa accesand link-ul de mai sus. Nu vreau sa-l repet pentru a nu populariza si mai mult articolul. E destul de popular printre cautatorii viturali de lecitina.

Trecand peste amuzamentul articolului (hai ca iar ma laud), vom da peste ceva mult mai comic. Dar si putin dureros.
Vom da peste comentariile oamenilor, care au venit unul cate unul dupa publicarea pamfletului, neoprindu-se nici pana in ziua de azi.
Daca cineva isi va arunca un ochi si peste ele, va observa ca majoritatea comentariilor sunt scrise ca si cum oamenii ce ar fi citit micutul articol, nu l-ar fi perceput ca pe un pamflet. Si asta e destul de rau, caci pe langa faptul ca te puteai prinde ca e o zeflemea numai din modul in care e scris postul, lasand la o parte categoria sau tagurile cu care e etichetat.

Articolul a fost inteles gresit porbabil, pentru ca:
Ori cititorii sunt superficiali!
Multi au postat comentarii fara ca macar sa citeasca articolul in intregime. Comentarii ce ma contraziceau in totalitate, fara sa fie structurate pe niciun alt argument, decat pe acela in care cititorul ar fi vazut in stele cum ca eu as fi prost.
Aproape toate aceste replici au disparut, fiind sterse de mine. Nu ca n-as suporta sa fiu injurat, dar macar dupa injuratura, prefer sa vad si argumentul ce a adus-o.
Nici cei care (sunt) ori (se dau) a fi inteligenti, nu au citit in totalitate. Dupa cum bine ne arata si comentariul asta:

ceea ce spui e totala aberatie, deoarece lecitina este o fosfolipida, cu functii multiple benefice in organism, se gaseste in soia, si alte alimente[…]

sau

sunt chimista si cea mai mare porcarie pe care am auzit-o pana acum este cea k lecitina ar putea afecta capacitatea de memorare a creierului […]

Remarca1: Ce-mi plac mie chimistele astea care scriu cu k
Remarca2: E greu sa fii atent la multe chestii in acelasi timp

Ori unora le-a fugit simtul umorului. Si acum stau si ma intreb, unde s-o fi ascunzand umorul lor. In fata televizoarelor, atunci cand se difuzeaza tot felul de „pui”, de „divertisi”, ori emisiuni asemanatoare ce „starnesc” rasul a milioane de oameni?

Ori eu ar trebui sa nu mai pun postarilor mele de tiluri pompoase. Pentru ca google sa nu mai trimita atati indivizi speriati spre paginile mele.

***

A, si apropo de google. Am zis odata ca nu voi mai posta cautari, dar asta se intampla acum ceva vreme buna, si zicerea s-a prescris. Plus ca, mai nou, serviciul lanebuni.eu premite afisarea cautarilor si verificarea traficului.
Pam, pam!

No comments yet

Lasă un răspuns

