Skip to content

Multe despre nimic

Mai 5, 2010

E nesimtire crunta sa ademensc lumea cu adresa acestei pagini virtuale, purtata fiind prin diversele locuri ale orasului de catre ghiozdanul meu. Dau dovada de nesimtire pentru ca blogul asta nu poate avea mai multe postari pe zi. Si e urat! Si e din cauza faptului ca n-am timp, nu pentru ca beau prea mult, ca stau tangă, pentru ca nu mai am chef de scris, ori pentru ca am o facultate de facut.

***

A, si ca tot veni de vorba de facultate. Nu ca ma strofoc prea mult, dar eu sunt singurul idiot care incearca sa invete ceva de la facultate?
Adica nu sa toc banii in ea degeaba, ca dupa ce ca sunt o lepra si nu muncesc de frica, macar sa invat ceva.
Si-mi vad amici, facultisti, frecand duda, platind taxe, band bere prin scarile de blocuri, ca facultatile se fac singure. Problema e ca acelasi lucru se poate spune si despre ei. Se fac singuri!
Fiecare e liber sa inteleaga ce vrea prin „se fac singuri!”, atat timp cat exista noroc. Asta e cu substrat.

Am si eu o problema. Sunt stresat ca pana la varsta asta nu am citit mai mult, nu am stat cu nasul in carti, sa mai aflu si eu cu ce se mai mananca lumea. Sa stiu mai multe despre x, despre y, despre z.
Si pozand intr-un „wanabe intelectual” spun ca o carte citita la timpul ei isi are rostul. Eu „mi-am pierdut” timpul privind cai verzi pe pereti, storcind zile prin diverse locatii, ori batand pearca in fata blocului.
Nu pot nega faptul ca baterea băşicii ar dauna in vreun fel – mai ales daca te trage inima si gheata sa ajungi fotbaliator.

***

Apropo despre fotbaliatori. Cand aveam eu o varsta mai mica decat cea de acum, iesisera ca ciupercile dupa ploaie- cluburile de fotbal, in care orice pusti- contra unei sume de bani- putea sa se antreneze intr-un mediu, hai sa zicem, special. O margine de cartier cu iarba, si doua porti metalice improvizate.
Parintii, inmuiati oarecum si de catre odrasle, plateau pentru un antrenament in care proprii boracii isi puteau sparge capetele intr-un mediu organizat. Se faceau abonamente pe anumite perioade; nu puteai plati doar o sedinta, ca nu mai iesea antrenorul in avantaj.
Cluburile aveau tot felul de antrenori dubiosi, care erau pregatiti mai mult in ţepe decat in ale fotbalului. Bine… ca nici pustanii, inimosi de altfel, nu prea aveau nimic in comun cu fotbalul. Dar lucurul asta nu-l putem imputa nimanui. Nu puteai sa-i spui unui parinte ca o foca loveste mai bine mingea decat o face progenitura lui. Nu era etic si nici bănos.

Si uite asa din peste 300 de mici „talente”, decat unul a reusit sa devina un „nume” in industria fotbalistica. Dar a plecat la scurt timp in Portugalia, la cules ciuperci.

***

Bine ca mi-am adus aminte!
Aveam eu odata niste viziuni! In sensul ca vedeam numai ore fixe pe ceasuri. Oriunde ma uitam puteam distinge afisaje, ori limbi de orologii ce indicau fix 14:14; 15:15; 23:23, etc. Printr-un socoteala de asemanari, oarecum logica, am reusit sa deduc ca cineva ma iubea. Nu credeam eu in spusele oamenilor, dar am primit de mai multe ori niste telefoane nocturne prin intermediul carora o duduie cunoscuta isi relata dragostea nemarginita ce mi-a purtat-o, si mi-o purta la momentul ăla.
La inceput m-am speriat, dar intr-un final am inceput sa o cred pe saracuta fata atinsa de dor. Stiindu-ma sarac, prost, urat si ciufut, am hotarat sa o aduc cu picioarele pe pamant, spunandu-i ca dragostea ce mi-o poarta, e doar o imagine ce nu releva adevarul.
La momentul respectiv, probabil m-a inteles si a plecat, o data cu orele, dandu-si seama probabil ca de pe urma mea nu poate profita de un avantaj convenabil. Hai că sunt rău!

Acum, simptomele au revenit. Iarasi ma uit la ore fixe. Sa se fi molipsit alta de vreun individ pe nume Mihai? Ori sa fie aceeasi preaminunata fata, reincarcata.

Bă de ce nu mă uit eu şi la biletul de loto, să văd cum pe bilet scrie 14, pe ecranul televizorului 14. Pe bilet 49, pe ecran 49, ş.a.m.d.

No comments yet

Lasă un răspuns

