Skip to content

Spovedanie

Mai 3, 2010
tags:

Sunt o leguma proasta atunci cand o camera de filmat este indreptata spre mine, cu scopul de a ma face sa-mi dau cu parerea despre un anumit subiect.
Nu că in viata de zi cu zi as putea depasi rangul de zarzavat lipsit de inteligenta, dar atunci cand un reporter ma roaga sa-i raspund la cateva intrebari, in fata camerei de filmat, coeficientul meu de inteligenta dispare. Total! Pana si cei doi neuroni (sunt generos) se iau de mana si se dau pe garla.

Asa ca ajung in situatia in care vorbesc fara a mai percepe ceea ce scot din gura. E un intreg mecanism dubios, ce imi pregateste un discurs bazat deloc pe inteligenta, dictat doar de catre aparatul fonator.
Daca mecanismul nu este condus de creier, deseori ma blochez, nestiind sa raspund in niciun fel intrebarilor puse.
Alteori, gura oboseste fara motiv, incepand sa aibe „lapsusuri”. Asta cu precadere la finalul raspunsului.

Probabil am emotii, probabil am repulsii fata de obiectivele camerelor de filmat, ori poate am vreo boala mai speciala, de ma comport astfel.
Dau doar supozitii, caci adevarul adevarat in situatia data nu-l stiu. Si n-ar trebui sa mi se intample asta, caci m-am jucat cu aparte de filmat inca din anul 2001. (Aici ma laud)
Va trebui sa ma tratez in vreun fel. Sa iau piramidoane! Ce om se balbaie, uită, si spune prostii in fata unei camere de luat vederi?

(Doar unii inteleg asta): Cum sa zic eu „ecologizare” in loc de „reciclare”!?! #-o

No comments yet

Lasă un răspuns

