Skip to content

Juma’ de simfonie (în poze)

Aprilie 17, 2010

In sensul ca nu am vizitat ceea ce era mai important, adica aranjamentele florare de la Casa Cartii, din motive nestiute de mine. Sa fi fost lene, sa fi fost aglomeratia, sa fi fost durerile de picioare, nu stiu! Dar poate o fac maine!

M-am plimbat pe langa tonetele din centrul orasului fotografiind aproape toate prostiile. Evident „prostiile” le-am scos atunci cand am facut upload pozelor, asa ca- sper eu- au ramas doar imaginile decente.
Le puteti urmari accesand galeria de aici.

Interesanta intiativa celor de la Michelin, care mai mult ca sigur stiind ca in centrul orasului va fi o aglomeratie de zile mari, au trimis una bucata mascota, recte om imbracat intr-un costum ventilat, pentru a-si face publicitate.

Oamenii s-au pozat cu mascota, au tras-o de urechi, au pipait-o si pun pariu ca multi dintre ei isi vor aduce aminte de ea la achizitionarea unei anvelope noi- lucru care nu poate fi rau.
Da, si eu m-am pozat alaturi de ea chiar daca nu am obiceiul de a racola mascote cu scopul de a le folosi pe post de maimuţici in pozele mele.

Simfonia lalelelor 17 aprilie 2010
4 comentarii leave one →
  1. Aprilie 18, 2010 10:44 am

    In mascota aia era o fata? Ca toamna trecuta, la Bucuresti la TIB m-am pozat si eu cu ea, pentru ca era o fata inauntru.

  2. suntjos permalink
    Aprilie 18, 2010 8:25 pm

    Nu stiu daca era. Presupunandu-se ca ar fi fost o fata, probabil era una foarte tacuta, deoarce nu a scos un cuvant in cele cateva secunde de negocieri pentru aparitii in poze, chiar daca nu stiu cum ar fi putut vorbi cu costumul ala. :))
    Si daca se pune problema greutatii de exprimare, ma intreb, cum de ti-ai dat seama ca era o fata? :)))) Ai vazut mascota „dezumflata”?😕

  3. Aprilie 18, 2010 10:40 pm

    Oricum pot sa zic decat ca poza cu maimuta adica cu mascota e tare. Si mai tare ar fi ca in spatele mascotei sa se ascunda o fata de toate frumusete…:X

  4. Aprilie 19, 2010 9:38 am

    Sunt 2 fete, de obicei : una in interiorul mascotei, cealalta merge inaintea ei si imparte pliante. Dupa vreo ora, isi schimba rolurile intre ele.

Lasă un răspuns

