Skip to content

Boxe în copacii din Piteşti

Aprilie 16, 2010

Am vazut astazi boxe agatate prin copacii din centru. Nu am fost paliu, lucrul ăsta fiindu-mi confirmat si de Logatu.
Nu stiu mare lucru despre ele, dar acum m-a palit inspiratia si trebuie sa scriu. Cel putin un banc:

Cica erau trei boxe intr-un copac: una era albă, una neagră, si una era să cadă!

L.E: Si iată dovada!
Photobucket Photobucket Photobucket

Senzational, mai ceva decat (zero)TV, nu?!?

5 comentarii leave one →
  1. Aprilie 17, 2010 8:18 am

    Mai, unde le-ati vazut? Uite ce zice lumea : ca in jurul Catedralei Sf. Gheorghe au pus niste boxe si baga niste sunete care sa alunge ciorile. Ma duc azi sa verific fenomenul !

  2. suntjos permalink
    Aprilie 17, 2010 10:51 am

    Eu le-am vazut agatate in copacii de langa complexul Trivale- unde se construieste noul mall. Dar am auzit doar muzica house. Se alunga ciorile cu muzica house? :))Bine, acum depinde care. :))

    Voi fi amendat pentru asta. #-o

  3. Aprilie 17, 2010 4:43 pm

    Mda, ai fost incorect din punct de vedere politic atunci cand ai vorbit despre anumite „ciori”.

  4. un slatinean permalink
    Mai 17, 2010 5:37 pm

    Si in Slatina avem boxe publice- de curand s-a dat in folosinta Esplanada, un spatiu de promenada in fata Casei Sindicatelor- si e plina de boxe negre pe stalpii de iluminat si de boxe de tip bolovan de gradina plasate in vrejurile cu flori:)) Toate marca TANNOY, canta KISS FM pe ele cat e ziua de lunga, chiar si la ora 21:30- probabil ca le opresc dupa ora 22. Fantana muzicala construita acolo isi canta simfonia prin aceleasi boxe, plus alte 2 de mare putere puse la intrarea in Casa Sindicatelor. Dar trebuie sa recunosc ca a le pune in copaci e o idee mai tare:))

  5. suntjos permalink
    Mai 17, 2010 10:29 pm

    @un slatinean: Pai probabil au vrut sunet surround, pentru fantana muzicala. :)))

Lasă un răspuns

