Skip to content

Astazi camera mea a mirosit a ocean

Aprilie 13, 2010

Titlul n-are nicio legatura cu postul, dar reprezinta ceva pentru mine. Pentru ca ma mir… Mă miiiir! cum de camera mea a putut mirosi a ocean dupa ce la ora 12 am facut o prajeala de mai mare frumusetea, a carei fum a incolacit tot apartamentul. Ce e drept… nu prea stiu eu cum miroasa oceanul, dar in cazul asta pot spune ca oceanul miroasea precum camera mea. Tot dracu ala e pentru expunerea mea…
Sa fie de la Air Wick? Dar ce legatura are magnolia cu mirosul de ocean?
Ma rog…

O melodie geniala, ca doar e lejereanu nu?

Si acum ceva de la Aristocratii


No comments yet

Lasă un răspuns

