Skip to content

Eu sunt singurul admirator al filmului „Politist, adjectiv” ?

Aprilie 9, 2010

Am avut ocazia sa-l vizionez aseara, dupa ce am citit la Dumis ca se difuzeaza gratuit pe muvix.ro.
Bine… auzisem multe pareri de rau despre film asa ca am fost oarecum si atins de curiozitate. Plus ca inainte cu cateva minute tocmai terminasem de consumat niste beri bune, deci eram pregatit sufleteste pentru orice dezastru.

Cu toate ca filmul ar fi putut avea o durata de maxim 20 de minute, „actiunea” nerezumandu-se la mai mult, s-a ales ca durata acestuia sa depaseasca o ora si 50 de minute.
De fapt, numind termenul de actiune dupa vechile tipare, caci imi pare tot actiune scena in care Dragos Bucur infuleca in bucatarie, ascultand-o pe Mirabela Dauer .
Bine, ar fi oarecum in zadar sa incerc sa epuizez subiectul filmului deoarce s-a scris destul de mult despre el, si probabil n-as zice nimic nou, ce ar putea interesa.

Eu il declar inteligent si detaliat, dar poate asta mi-e concluzia si dupa un consum marit de alcool.
Nota: 8


Carneţel de filme (asta aşa, ca sa nu uit ce am mai vazut):
Crazy on the outside- Nota: 7
The Road- Nota: 7.5
Invinctus- Nota: 6
The boy in the striped pyjamas- Nota: 9.5
Pride and Glory- Nota: 7.5
Candy- Nota: 7
It’s Complicated- Nota: 6
Love Happens- Nota: 7
Old Dogs- Nota: 8.5
Ray- Nota: 9
The Time Traveler’s Wife- Nota: 9
The Men Who Stares At Goats- Nota: 5
Master and Commander- The Far Side Of The World- Nota: 7.5
Up in the Air- Nota: 9.5

2 comentarii leave one →
  1. Aprilie 12, 2010 4:17 pm

    N-am vazut filmul, dar am vazut cateva din lista ta.

  2. Aprilie 18, 2010 11:01 pm

    Nu esti singurul, si mie mi-a placut.

Lasă un răspuns

