Skip to content

Două chestii

Aprilie 8, 2010

Astazi m-am certat cu doctorul de familie cand am fost la el. Zice: Dumneata ai indraznit sa-mi pui aici in buzunar 300 de euro?
Zic: Nu!
El zice: De ce ?

Auzita acum ceva vreme buna la Mălăele.

Si a doua ar fi o concluzie. Am scris cam multe articole de ocara despre Biserica, lucru care nu ar trebui practicat. Mai ales in opinia mea. Nu am fost crescut sa spun lucruri defaimatoare despre o persoana, daramite despre biserica- cand se poate vorbi de blasfemie. Cre’ca nu-s eu!

Si totusi, de ce tot ce stiu despre Sf. Petru se rezuma la bancuri?

3 comentarii leave one →
  1. Aprilie 9, 2010 12:25 am

    Prima chestie incepe cu o intrebare la perfect compus sau la conditional-optativ? Adica e „ai indraznit” sau „ai indrazni”? Conteaza diferenta asta ca sa-mi dau seama cat de nasoala e treaba.

    A doua chestie. Eu prefer sa nu mai vorbesc despre biserica, mai ales cand sunt in necunostinta de cauza; cum ziceai tu ca nu stii decat bancuri despre Sf Petru. Sunt credincios, dar prefer sa tin asta doar pentru mine.

  2. suntjos permalink
    Aprilie 9, 2010 12:40 am

    „Ai indraznit”. Referindu-se la „de ce nu ai indraznit…”😛 Poantă.

    Da, ma voi abtine de la astfel de articole! Scrierea lor pe blog ori altundeva nu cred ca a fost intentionata. Si chiar sper sa nu fi fost. :-s
    Asta ca un fel de spovedanie, ca si asa nu m-am spovedit niciodata😦

  3. Aprilie 9, 2010 6:17 pm

    daca e „ai indraznit” => poanta.

    Sa stii ca e bine sa te mai spovedeti cateodata.

Lasă un răspuns

