Skip to content

Frumoasele mele şosele

Aprilie 5, 2010

Photobucket

Anul ăsta am banuit ca voi prinde un drum mai mult decat aglomerat, asa ca l-am rugat insistent pe fratele meu sa stapaneasca cei 90 de cai la intoarcerea de pe „terenurile stramosesti”. Ba… ca sa nu poata arunca cu saramaua in mine, punandu-ma ulterior sa conduc, am baut si un pahar de vin. [sic]
Pai stiam ca anul trecut m-am ales cu o febra musculara la piciorul stang de zile mari. De la ambreiaj… . M-a tinut 4 zile, 4!

Banuielile mele s-au adeverit, scumpul e70 (Piteşti-Craiova) fiind mai populat de masini decat un showroom VW.
Am facut 40 de km in aprox. 3 ore. Si asta pentru ca fratiorul meu s-a enervat strasnic la jumatea e70-ului, si a hotarat sa intoarca- urmand alte cai ocolitoare pana la scumpul apartament- ca altfel cred ca nici acum nu eram acasa.

Acum nu mi-am mai batut capul cu idei tampite, cum o faceam anul trecut. Am stat in spate, frumos asezat pe bancheta, incercand sa ma imprietenesc cu internetul de la Vodafone- recomandat odinioara de bunul comentator Canguru’.

A, si am mai avut timp sa fac un scurt filmulet cu mai putin de un sfert de „aglomeratie”.

Nu luati in seama acul kilometrajului. Ieri a sărit din mufă!

4 comentarii leave one →
  1. Aprilie 6, 2010 8:46 am

    Noroc cu tehnologia asta, ca altfel ne-am face cu capu’ in masini, la intoarcerea acasa de dupa sarbatori. Deja pierdem timpu’ la cozi tinand legatura cu prietenii pe Facebook, uitandu-ne la filme pe DVD sau jucandu-ne pe PSP, Wii, 360 ori alte halea…

  2. Aprilie 6, 2010 10:21 am

    Pai era aglomeratie pe celalalt sens, nu pe cel in care mergeati voi. Deci, de ce te plangi?

  3. suntjos permalink
    Aprilie 6, 2010 10:34 am

    @Canguru’: Asta e evolutia😛
    @Geocer: Am fost si eu in randul celor filmati, caci practic ala era drumul meu spre casa. :)) Dupa o ora de mers intr-un hal fara de hal am intors, pentru a merge pe alta ruta ocolitoare, timp in care am putut sa filmez coloana.

Trackbacks

  1. Cine provoacă aglomeraţia pe şosele? | sunt jos

Lasă un răspuns

